traag na jailbreak discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb gehoord van een kameraad die een iphone heeft, dat hij alles trager doet als je hem hebt gejailbreaked. ik wil hem graag helpen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() ik heb gehoord van een kameraad die een iphone heeft, dat hij alles trager doet als je hem hebt gejailbreaked.
ik wil hem graag helpen, want ik hoef geen iphone als hij door jailbreaken traag gaat worden... heb al gezocht bij ervaringen... |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() onzin...
slotje??>>>.... |
|
||||
|
||||
![]() Dat is inderdaad onzin, de iPhone wordt niet traag na jailbreak. Misschien als je een veel programma's op hebt staan maar verder niet.
Slotje. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 zeer traag na jailbreak 4.3.1 | Mark1972 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 12-05-11 17:50 |
Na Jailbreak Iphone langzaam / traag geworden | prashant | Jailbreak apps en thema's | 9 | 12-05-11 10:53 |
iPhone: 3G na jailbreak 4.1(FW05.14.02) traag | HaIpho | Jailbreak | 0 | 07-12-10 23:11 |
iPhone: Iphone iederekeer traag na soveelste keer jailbreak | Macfreak038 | Jailbreak | 6 | 03-09-09 00:14 |
Wi-Fi traag | rcknierim | Wi-Fi | 16 | 18-01-08 15:45 |
|
|