iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   YouTube activeren (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/11792-youtube-activeren.html)

Frederic 23-04-08 14:36

YouTube activeren
 
Hey,

Ik heb voor mij een 16 GB iPhone, unlocked met iLiberty+
YouTube werkt echter niet ("You must first connect to iTunes ...")
en het installeren van BigBoss's patches (beide) werkt ook niet
("Main script execution failed!")

What to do?:-)

iphoner32 23-04-08 17:21

Youtube activator al gedownload? (fix)

Soms kan deze dit oplossen anders opnieuw restoren... Ook al voorgehad en nadien werkte hij opnieuw perfect...

Frederic 23-04-08 18:15

De twee patches heb ik al geprobeerd...

ArB 23-04-08 20:06

De Youtube activation van iliberty werkt prima toch ?
Wat ook wel eens wil werken is de juiste volgorde aanhouden

Eerst alle fixes eraf van youtube
Dan in regional settings en date and time de juiste settings maken
Iphone rebooten
Daarna eerst de fix van iliberty installeren (ja dat kan als enige optie bij iliberty)

ajoub 04-05-08 23:49

youtube
 
ik heb hetzelfde probleem. ben nieuw heb hem sinds 2 dagen, kan iemand mij helpen

Frederic 05-05-08 00:04

Uiteindelijk los je het op door gewoon terug te activaten via iLiberty+!!
NIET restoren dus, gewoon opnieuw activaten, en zie dat iTunes UITSTAAT (iLiberty+ sluit iTunes trouwens automatisch).

Veel succes:-).

Destiny 05-05-08 00:57

Tony's Blog: YouTube Fix for unlocked iphones (cannot connect to youtube)

Dit hielp bij mij. Ik had al vele fixes gedownload, maar allen deze werkte

Frederic 05-05-08 21:11

Die moeite is dus niet echt nodig;-). Gewoon zien dat iTunes uitstaat, dan terug activaten.. dat heeft het hem bij mij gedaan.

njim 24-10-08 12:17

help,,help,, heb alls geprobeerdt , maar wilt niet lukken hiero,, help ,, geen youtube,, opmijn 2.1 iphone,,

njim 24-10-08 18:57

snap er niks van

Bomans 28-10-08 11:40

@njim, kan je al eens vertellen wat juist het probleem is (eventuele foutmelding) en wat je al geprobeerd hebt?

njim 28-10-08 12:29

heb 2.1 erop staan ,,alles doet t behalve youtube niet,, verbinding met youtube mislukt..voor youtube videos is een mobiele data vereist,,


wat moet ik doen

vdvorst 28-10-08 12:31

Als je dat via 3g probeert, kan dat komen omdat je provider een data abo eist. Via Wi-Fi zou dan geen probleem moeten zijn.

Als het via Wi-Fi wel lukt, en enkel via 3g niet, moet je even je provider bellen. Je zult dan waarschijnlijk een data abo moeten hebben. (maar dat weet ik niet zeker)

njim 28-10-08 12:33

heb vodafone blox oneindig internet voor 9.50 per maand,, dus ik denk dat t aar niet aan zal ligge,, op Wi-Fi heb ik youtube,, alleen op normaal data verbing niet
==-

Bomans 28-10-08 12:45

Nu heb je hier ook al een reply geplaatst. Dan moet je ondertussen toch al doorhebben dat er nog GEEN oplossing is voor jouw probleem!

Ik ga deze op slot doen, aangezien deze topic al een beetje achterhaald is.
Alle info kan dan ook in het ander topic gevonden worden.

Slotje.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:55.