iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Mijn verwachting voor de iPhone2 (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/11897-mijn-verwachting-voor-de-iphone2.html)

Micronics 29-04-08 19:08

More
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 105487)
Reken maar dat hij goed zal verkopen. iPhone 1.0 is een groot succes en iPhone 2.0 zal die verkoopaantallen evenaren, zo niet overtreffen.

iig overtreffen. De kat uit de boom kijkers zijn er nu wel klaar voor en meer en meer landen zullen de 2 gaan leveren.

Wat mij betreft mag de iPhone ook wel een gevirualiseerde Google Android draaien ;)

Farilas 29-04-08 19:19

Betere camera, 3.2 mp of hoger met video en flits.
GPS
Bluetooth bestanden sharing mogelijkheid.
mogelijkheid om landscape te smsen + aantal karakters display? :P

lekzzz 29-04-08 20:31

Zoiets? nu.nl/internet | 'Nieuwe iPhone heeft GPS'

Bylgus 30-04-08 07:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AcidDeath (Bericht 104975)
Voor het topmodel wordt altijd al veel geld neergeteld. En voor mensen die $499 kunnen betalen en een abo van $40/maand zal $599 ook wel geen probleem zijn neem ik aan. Wel een goed argument van massaproductie. Toch denk ik dat $499 voor een 32gb iPhone 3G te weinig gaat zijn voor Apple. Maar duidelijk is dat er geen 8gb iPhone meer komt.



Volgens de magazine Fortunes zou de nieuwe Iphone 3g met een tweejarig abo bij AT&T maar 200$ kosten. hopelijk zal je de abo niet direct moeten afsluiten in de winkel ;)

Bron:FORTUNE: Techland AT&T to cut the price of Apple’s new iPhone «

soCool 30-04-08 14:42

Ik lees net over een gerucht dat het scherm misschien 2,8" wordt. De Samsung F480 heeft ook dit formaat.

Jens 30-04-08 16:49

Zal die nieuwe iPhone veel beter zijn? Zol het de moeite zijn om hem aan te kopen, ookal heb ik nu een iPhone?

Guest-20190304104823 30-04-08 20:17

als de nieuwe iphone niet veel beter is, waarom zouden ze deze dan maken?

AcidDeath 01-05-08 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ronaldoo (Bericht 106124)
afwachten en nog is afwachten speculeren moet je op de beurs doen als hij er komt zullen we wel zien of hij beter is of weet ik wat zolang apple niks bevestigd heeft is alles natuurlijk maar een gerucht want foto,s van het nieuwe toestel iemand ze al gezien?
de iphone blijft hoe dan ook een gadget wel een leuke gadget natuurlijk

Off Topic: leestekens?

Exhume 01-05-08 16:17

lol @ aciddeath

borgqueenx 01-05-08 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 104302)
HSDPA (sneller dan UMTS) GPS, snellere processor, beter touch screen, betere mic, betere interne video driver/kaart. En niet te vergeten een ingebouwde grasmaaier functie :p

Greetz, Stiruam

ja, de grasmaaier mis ik echt wel, hoort eigenlijk in de iets modernere telefoon te zitten :(

koenDonk 01-05-08 23:33

Zou het zo zijn dat je met de Iphone V1 naar de V2 kan upgraden zodat we eindelijk 3G aankunnen met een V1 toestel?

soCool 01-05-08 23:53

Nee, dat is niet mogelijk.

borgqueenx 01-05-08 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koenDonk (Bericht 106506)
Zou het zo zijn dat je met de Iphone V1 naar de V2 kan upgraden zodat we eindelijk 3G aankunnen met een V1 toestel?

nee, waarom denk je dat er een nieuw model op de markt komt?

Destiny 03-05-08 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Joost91 (Bericht 104119)
Ik zou pas echt blij zijn als de iPhone eens een fatsoenlijke camera krijgt met 5 megapixel Carl Zeiss lens oid ;) Maar die kans is denk ik (erg) klein dat dit in iPhone2 komt.

Trouwens, hebben jullie leuke speculaties over hoe Apple de 'iPhone 2' officieel gaat noemen?

Carl Zeiss maakt geen kleine lenzen meer. Carl Zeiss wordt tegenwoordig gebruikt puur voor de naam. Sony heeft die naam gewoon gekocht voor hun digitale camera's. Net zoals Sony Bravia bekent staan als goede LCD's terwijl ze eigenlijk bagger zijn

mwagena 03-05-08 23:49

ik wil goede bluetooth ondersteuning zodat ik eindelijk eens bestanden kan versturen..
ook lijkt me een video functie fijn!:P
verder niets te klagen:)

Industrial 04-05-08 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 107249)
Carl Zeiss maakt geen kleine lenzen meer. Carl Zeiss wordt tegenwoordig gebruikt puur voor de naam. Sony heeft die naam gewoon gekocht voor hun digitale camera's. Net zoals Sony Bravia bekent staan als goede LCD's terwijl ze eigenlijk bagger zijn

Niks mis met hun LCD's, dat kan ik je alvast tegenspreken. :)

Destiny 04-05-08 14:30

Ik werk bij een electronicazaak en zie alle merken naast elkaar. Sony lcds geven echt slechr beeld. Ook op verschillende aansluitingen en signaalbronnen. Beste beeld geven samsung, sharp en philips lcds

TokTok1908 05-05-08 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 107500)
Ik werk bij een electronicazaak en zie alle merken naast elkaar. Sony lcds geven echt slechr beeld. Ook op verschillende aansluitingen en signaalbronnen. Beste beeld geven samsung, sharp en philips lcds

vergeet je Panasonic niet in je lijstje...

soCool 05-05-08 15:10

Vaak is het ook een kwestie van beeld afstellen, en afwegingen maken. De Philips 9x32 serie hebben last van een hoge piep toon die niet te verhelpen is terwijl dit toch de top is binnen Philips.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:46.