//

Paypal betaling.

Paypal betaling. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds enkele weken ben ik me aan het orienteren op de aanschaf van een iPhone. Op dit moment lijkt de aanschaf via ebay het gunstigste. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-10-07, 18:11
Hapsnap Hapsnap is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 31
Standaard Paypal betaling.

Sinds enkele weken ben ik me aan het orienteren op de aanschaf van een iPhone. Op dit moment lijkt de aanschaf via ebay het gunstigste. Ik zit echter met een tweetal vragen omtrend de betaling via Paypal:

Ik ben zelf niet in het bezit van een creditcard, en heb daarom mijn paypal account aan mijn bankrekening gekoppeld. Paypal geeft aan dat ik hierdoor direct betalingen uit kan voeren. Echter, als ik geld wil storten op mijn paypal account, staat er nog steeds dat dit enkele werkdagen in beslag zal nemen. Mijn vraag is nu: als ik met deze constructie een betaling verricht, is deze dan wel direct zoals bij het gerbuik van een creditcard?

Tevens staat er bij het gros van de veilingen dat een "confirmed address" benodigd is. Ik heb mijn bankrekening gecontrolleerd bij paypal, maar ik zie geen optie om mijn adres te laten controlleren. Is dit simpelweg niet mogelijk als je geen creditcard gebruikt, of zie ik hier iets over het hoofd?

Ik hoop dat iemand deze punten voor mij kan verduidelijken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-10-07, 15:01
Spree Spree is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Utrecht / Amsterdam
Berichten: 175
Standaard

Als je je bankrekening 'geactiveerd' hebt (de codes die je op je afschrift krijgt invoeren bij Paypal) werkt het als een incasso: je hoeft niet eerst geld te storten op je Paypal-account.
Een confirmed adress kun je bij Paypal voor zover ik weet alleen in de VS krijgen. Het is verwarrend en typisch voor Amerikaanse multinationals om wel alles te vertalen, maar de functionaliteit uiteindelijk niet overal aan te bieden. Ik heb overigens mijn telefoon ook betaald via Paypal bij een verkoper die ook vroeg om een 'confirmed Paypal adress' (zag ik pas later). Hij heeft 'm desondanks gewoon verstuurd.
  #3  
Oud 22-10-07, 16:35
Hapsnap Hapsnap is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 31
Standaard

Bedankt voor je reactie Dan kan ik er een gaan bestellen
  #4  
Oud 22-10-07, 17:47
Thirteen Thirteen is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 66
Standaard

Ik ben ook aan het kijken op ebay voor een iPhone, wil 'm dan nu toch eindelijk ook wel een keer gaan bestellen!
Vroeg me even af waar jij op let bij ebay en welke verkoper je had gezien, als je er al een op het oog had.
Ik heb deze gezien "rydan313" op ebay zag er wel voordelig en betrouwbaar uit. wat jij???
Zoek je trouwens een gesealde of een unlockte iPhone???
  #5  
Oud 22-10-07, 19:45
Maurice's schermafbeelding
Maurice Maurice is offline
iPhone(club) Guru
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Enschede
Berichten: 363
Standaard

Niet kopen bij die gast:

Citaat:
I didn't receive the product. I lost my money. Roger.


Koper
rogeliog(30)
Ik zie trouwens dat de overige feedback wel allemaal positief is.. tja lastig
__________________
Voor het laatste game nieuws, check
www.xgn.nl
  #6  
Oud 22-10-07, 20:22
TJB TJB is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 129
Standaard

Ik heb de mijne gekocht bij:

Mijn eBay-wereld - kifvl210

Alles in orde en honoreerde ook mijn requests, alleen trapte ze er bij de douane niet in
  #7  
Oud 22-10-07, 20:47
teunis's schermafbeelding
teunis teunis is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Emmen
Berichten: 172
Stuur een bericht via MSN naar teunis
Standaard iphone

Ik heb hem op marktplaats besteld van een jongen uit hoogezand,100 procent goed en te volgen via track en trace.
  #8  
Oud 22-10-07, 21:11
Thirteen Thirteen is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 66
Standaard

Hoe duur was ie dan bij hoogezand?
  #9  
Oud 22-10-07, 21:44
Hapsnap Hapsnap is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thirteen Bekijk bericht
Ik ben ook aan het kijken op ebay voor een iPhone, wil 'm dan nu toch eindelijk ook wel een keer gaan bestellen!
Vroeg me even af waar jij op let bij ebay en welke verkoper je had gezien, als je er al een op het oog had.
Ik heb deze gezien "rydan313" op ebay zag er wel voordelig en betrouwbaar uit. wat jij???
Zoek je trouwens een gesealde of een unlockte iPhone???
Ik kijk naar meerdere zaken:

- De recente feedback van de verkoper

- Paypal buyer protection

- Een niet te hoge prijs voor de iphone. Alles wat deze boven de 400 dollar zit is pure winst voor de verkoper. Ik heb er geen problemen mee dat deze er iets aan verdient, echter meer dan 100 dollar voor slechts het opsturen van een pakketje vind ik iets teveel van het goede.

- De hoogte van de verzendkosten, sommige proberen hiermee extra geld te verdienen, door bijvoorbeeld meer dan 100 dollar hiervoor te rekenen.

- Het liefst koop ik een sealed iphone. Unlock guides zijn er genoeg op het net, en doorgaans is de prijs voor een gesealde net wat lager.

- Ik had de volgende verkoper op het oog: "muffinmg" Deze zet elke dag/om de dag een iphone op ebay, welke vervolgens verkocht wordt tussen de 450 en 500 dollar.

- Ryan313 ziet er betrouwbaar uit, echter hij is vrij duur. Inclusief verzendkosten ongeveer 450 euro. Als je gepakt wordt bij de douane zit je ruim over de 500. (540 schat ik)
  #10  
Oud 22-10-07, 23:37
teunis's schermafbeelding
teunis teunis is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Emmen
Berichten: 172
Stuur een bericht via MSN naar teunis
Standaard iphone

4 gb 350 euro incl.verzending(38 euro)geen probleem met douane.
8 gb 450.Ik had hem na 5 dagen binnen.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Betaling Appstore ippi iPhone Apps 5 09-02-10 16:56
betaling via paypal huisvrouwtje Archief 4 30-11-09 15:51
betaling via ideal of paypal met itunes christa2009 Archief 2 13-11-09 23:08
betaling via kredietkaart? isengardtom Odido (T-Mobile) 5 04-07-08 15:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:14.