geen imei geen iccid geen wifi..baseband restoren? help! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Tot zover: Geen wifi, telefoonfunctie of edge meer.. Geen Imei nummer. Wel heb ik de iPhone kunnen jailbreaken, activeren en kan 'm nu dus gebruiken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help!
Tot zover: Geen Wi-Fi, telefoonfunctie of edge meer.. Geen Imei nummer.
Wel heb ik de iPhone kunnen jailbreaken, activeren en kan 'm nu dus gebruiken als iPod. Als iemand een idee heeft hoe ik de baseband kan restoren (en dan sowieso niet via ssh want ik heb geen Wi-Fi!) wil ik dat heel graag horen! Voorgaande stappen staan in deze post: https://forum.iculture.nl/iphon...p-gezocht.html |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen IMEI, geen ICCID, geen Wi-Fi.. baseband restoren? | atQuest | Unlock [archief] | 83 | 23-01-09 18:55 |
iPhone: Quickpwn geen imei/netwerk/Wi-Fi | supernaturol | Jailbreak | 1 | 21-08-08 16:21 |
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware | neubauerf | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 12-08-08 14:56 |
Geen IMEI en ICCID - 'need repair' - | docdave5 | Unlock [archief] | 4 | 22-05-08 00:14 |
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware | eekamouse | Unlock [archief] | 25 | 03-02-08 18:06 |
|
|