//

Guru-pet aan de wilgen.

Guru-pet aan de wilgen. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede-Guru's, mod's, JP en Gonny, De laatste maanden ben ik nauwelijks meer actief op het iPhoneclub forum. Wel check ik natuurlijk dagelijks het nieuws. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-05-08, 01:49
Freek's schermafbeelding
Freek Freek is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Breda
Berichten: 463
Standaard Guru-pet aan de wilgen.

Hallo mede-Guru's, mod's, JP en Gonny,

De laatste maanden ben ik nauwelijks meer actief op het iPhoneclub forum. Wel check ik natuurlijk dagelijks het nieuws.

Vanaf het begin van iPhoneclub.nl ben ik behoorlijk actief geweest op het forum, en heb ik velen mogen helpen.

De nacht van 12 september zal ik nooit vergeten, toen JP en ik de eersten waren die rond 05.00 uur 's nachts onze iPhones softwarematig unlockten. Er was toen nog geen mooie tool voorhanden, maar we moesten met gepruts in Terminal handmatig aan de slag. Het was dan ook écht kicken toen ik na maandenlang een dure iPod gehad te hebben eindelijk "KPN" in het scherm zag verschijnen!

Daarna ben ik me gaan bezighouden met het "Nederlands" maken van de iPhone, ik heb alle bestanden vertaald. Trots was ik vooral toen ik als eerste ook de instellingen in de Calender Nederlands kreeg, dit moest toen nog gedaan worden door een hexadecimaal bestand aan te passen.

Vele vragen heb ik beantwoord op het forum, en enkele tientallen mensen heb ik (altijd kosteloos) geholpen via de mail, maar ook persoonlijk om hun iPhone's te unlocken of hun "brick" weer in de lucht te helpen.

De laatste maanden merk ik echter dat het iPhoneForum zo'n enorme vlucht heeft genomen, en dat er mede door de komst van de fantastische WIKI en alle medeGURU's er voor vrijwel alle vragen al een antwoord te vinden is. Bovendien is het Unlocken door middel van alle tools, en de aanpassingen welke zijn gezet in de ifoneguideRepo (goed werk!!) een fluitje van een cent geworden.

Omdat ik vrijwel niet meer actief ben op het forum wil ik mijn GURU titel teruggeven aan degene die het mij verstrekt heeft; Jean Paul.

Tot slot wil ik iedereen bedanken, en JP en Gonny complimenteren met de integere wijze waarop zij dit prachtige forum en de nieuwspagina beheren, chapeau!
__________________
iPhone 8GB - AppleTV - MacBook Pro - Airport Extreme
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-05-08, 02:07
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Eens guru altijd guru toch ? (zei Fresh nog laatst) Je hoeft je Guru titel echt niet terug te geven als je het mij vraagt ! Ook al ben je niet meer zo actief als vroeger...
  #3  
Oud 03-05-08, 09:49
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Wat mij betreft blijf je gewoon een guru en wie weet kom je over een aantal weken/maanden gewoon weer terug. En je werk werd/is enorm gewaardeerd hoor.
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #4  
Oud 03-05-08, 10:19
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Freek wat ArB zegt is waar. Eens een guru altijd iphone guru.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #5  
Oud 03-05-08, 20:49
ironmanixs's schermafbeelding
ironmanixs ironmanixs is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• 4.3.3
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veldhoven
Berichten: 268
Stuur een bericht via MSN naar ironmanixs
Standaard

Freek bedankt, en ik sluit me volledig aan bij Grample, ArB en Michael !
__________________
  #6  
Oud 04-05-08, 12:42
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Me2. Je bent er eigenlijk ook al vanaf het begin. Dus deze titel moet je blijven houden
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #7  
Oud 04-05-08, 19:12
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Freek, zoals eerder vermeld: je bent en blijft een guru!!

Je hebt het verdiend!
  #8  
Oud 05-05-08, 12:32
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Einstein is ook nog steeds een genie toch? Als je guru bent geworden en nu misschien niet zo actief bent op dat vlak, heb je nog steeds een enorme bijdrage geleverd voor deze community.. Die bijdrage vergaat niet.... Net zoals je Guru titel
  #9  
Oud 05-05-08, 19:17
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Ik kan het gewoon echt niet mooier verwoorden dan Nico, dus daar sluit ik me dan maar volmondig bij aan Erg mooi gezegd!
  #10  
Oud 06-05-08, 02:22
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Ik kan me nog precies herinneren dat ik een iPhone kocht. Ik liep vast bij het unlocken en Freek stond meteen klaar met raad en daad. Echt verrassend.
Freek, zonder jou was ik destijds nergens geweest. Dat moment was zo belangrijk! Je beseft dat niet helemaal, denk ik.
De goeroetitel is onvergankelijk. Anderen verklaren jou tot goeroe, dat kun je dus niet zomaar eigenhandig ongedaan maken.
Een goeroetitel kun je niet aan de wilgen hangen, dat zou een belediging zijn voor de mensen voor wie je een goeroe bent! Voor mij, dus... Eens goeroe, altijd goeroe!

Laatst gewijzigd door Fresh; 06-05-08 om 02:34.
  #11  
Oud 06-05-08, 10:48
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Kan me hier alleen maar bij aansluiten
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:02.