Help!! krijg melding niet weg discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) ik krijg om de uur of iets langer een melding dat ik 1244 moet bellen om beltegoed moet opwaarderen.ik gebruik abonemment van telfort...kan toh niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Help!! krijg melding niet weg
ik krijg om de uur of iets langer een melding dat ik 1244 moet bellen om beltegoed moet opwaarderen.ik gebruik abonemment van telfort...kan toh niet
-heb fabriek herstel gedaan -heb dfu met ziphone herstel -itunes herstel -opnieuw jailbreak enzo gedaan is er nog meer mogelijkheden wat ik kan proberen om deze melding weg te krijgen. ik gebruik 1.1.4 versie help me astublieft er vanaf is vrij irritant |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
telfort bellen ?
|
||||
|
||||
Je had beter deze even kunnen kicken ipv een nieuw topic te openen. Heeft volgens mij wel degelijk met je voicemail-instellingen te maken?
|
||||
|
||||
Zoals ButcherJF zegt. deze gaat op slot.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Krijg simlock niet weg ! | lukie65 | Unlock | 1 | 19-02-11 00:23 |
krijg aplicaties niet weg | bas-panneman | Archief | 1 | 03-12-09 13:00 |
krijg melding tempratuur | jdemol | iPhone algemeen | 5 | 04-02-09 13:40 |
SMS melding: "1 nieuw bericht" gaat maar niet weg | Lavendula | iPhone algemeen | 26 | 03-01-09 15:17 |
Ik krijg de melding kan het programma niet openen | The Raptor | Archief | 7 | 14-10-08 11:42 |
|
|