//

iPhone kopen in USA word lastiger....

iPhone kopen in USA word lastiger.... discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Yep...althans toch in NY...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 29-10-07, 18:29
Filipvdh Filipvdh is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 40
Standaard

Yep...althans toch in NY
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 29-10-07, 20:59
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam Bekijk bericht
Dus nu alleen nog met CreditCard...?
Yes....alleen creditcard....helaas... en niet meer dan twee Iphones per persoon.....
__________________
___________________________________________________________________________________________
"Will Work For Bandwidth"
  #23  
Oud 29-10-07, 21:54
Max Max is offline
• iOS 8.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 57
Standaard

Ik ben afgelopen week een dagje wezen iphones kopen in New York. Kan je vertellen het is bijna niet meer te doen als buitenlander.

Apple shops, zonder creditcard heeft geen zin meer en inderdaad een limiet erop. AT&T stores als je gelukt hebt. Hangt een beetje van de verkoper af. Verzin smoezen als het is voor mijn vriend of vriendin als cadeau. Of dat je hem nog niet nodig hebt maar pas over twee weken aangezien dan je andere abbo is afgelopen. Van de 10 AT&T winkels heb ik er bij 5 succes gehad.
  #24  
Oud 29-10-07, 23:05
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk bericht
Ik ben afgelopen week een dagje wezen iphones kopen in New York. Kan je vertellen het is bijna niet meer te doen als buitenlander.

Apple shops, zonder creditcard heeft geen zin meer en inderdaad een limiet erop. AT&T stores als je gelukt hebt. Hangt een beetje van de verkoper af. Verzin smoezen als het is voor mijn vriend of vriendin als cadeau. Of dat je hem nog niet nodig hebt maar pas over twee weken aangezien dan je andere abbo is afgelopen. Van de 10 AT&T winkels heb ik er bij 5 succes gehad.
Toch denk ik dat het nu niet lang meer duurt todat ze er echt niet meer intrappen.....misschien pas rond kerst weer, als iemand meent dat het een cadeau is voor een vriend of vriendin.
__________________
___________________________________________________________________________________________
"Will Work For Bandwidth"
  #25  
Oud 30-10-07, 14:40
zeppo zeppo is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 16
Standaard

Kun je nou alleen nog maar kopen met een creditcard of een AMERIKAANSE creditcard?
  #26  
Oud 30-10-07, 21:03
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zeppo Bekijk bericht
Kun je nou alleen nog maar kopen met een creditcard of een AMERIKAANSE creditcard?
Nee hoor...."een creditcard" is genoeg...
__________________
___________________________________________________________________________________________
"Will Work For Bandwidth"
  #27  
Oud 31-10-07, 12:41
Fred85 Fred85 is offline
• iOS 4.2
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Schiedam
Berichten: 16
Standaard

Ik snap uberhaupt niet waarom de verkopers zo moeilijk doen. Tuurlijk het is het beleid maar het is niet hun zak waar het geld naartoe gaat.
Mijn neef is volgende week in NYC, ik zal 'm eerst maar 'ns goed op de hoogte brengen van alle hindernissen. Gelukkig is hij niet op z'n bekkie gevallen en ben ik ervan overtuigd dat hij er 'n voor me meeneemt.
  #28  
Oud 02-11-07, 09:59
Snirus Snirus is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 59
Standaard

Over twee weken ben ik in de US. Als ik het goed begrijp kan ik 'gewoon' een iPhone kopen, zonder meteen vast te zitten aan AT&T?
  #29  
Oud 02-11-07, 15:13
shorty's schermafbeelding
shorty shorty is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 282
Standaard

Fred85, ik snap het heel goed. AT&T en Apple lopen allebei een lading inkomsten mis. Door het limiteren van het aantal iPhones en het verplicht laten betalen met creditcards kunnen ze dit tegen gaan. Vooral nu de early adopter fase geweest is komt er een hele run op de iPhones. Logisch dat ze hier wat tegen doen.

En Snirus, als ik de verhalen zie wordt het best lastig. Ze vragen tegenwoordig ook naar een US adres omdat alleen US citizens een abo kunnen afsluiten. Maar als je geluk hebt lukt het. Gelukkig zijn er ontelbaar veel Apple en AT&T stores dus mogelijkheden genoeg
  #30  
Oud 04-11-07, 09:26
Prime Prime is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: E-Troid
Berichten: 110
Standaard

Mijn zus (die in de US woont) wil voor mij wel een iPhone kopen....maar loopt tegen het feit aan dat er *per se* een 2 jarig AT&T abbo erbij "gekocht" moet worden.

Wat begrijp ik nu fout....kan ze gerust er een kopen en naar me opsturen zonder dat ze aan AT&T iets verplicht is...en deze abbo word dus nooit geactiveerd...?!?!

Of is ze nu "gekoppelt" aan een AT&T abbo en dus verplicht 2 jaar hier iets mee te doen.

Als ik namelijk nu naar de applestore site online ga lees ik idd. iets van een verplicht 2 jarige abbo met AT&T.

What to do...????
  #31  
Oud 04-11-07, 09:54
stephenvis's schermafbeelding
stephenvis stephenvis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Voorburg
Berichten: 393
Standaard

Citaat:
Mijn zus (die in de US woont) wil voor mij wel een iPhone kopen....maar loopt tegen het feit aan dat er *per se* een 2 jarig AT&T abbo erbij "gekocht" moet worden.

Wat begrijp ik nu fout....kan ze gerust er een kopen en naar me opsturen zonder dat ze aan AT&T iets verplicht is...en deze abbo word dus nooit geactiveerd...?!?!

Of is ze nu "gekoppelt" aan een AT&T abbo en dus verplicht 2 jaar hier iets mee te doen.

Als ik namelijk nu naar de applestore site online ga lees ik idd. iets van een verplicht 2 jarige abbo met AT&T.

What to do...????
Het kan wel, je moet thuis het abbonement pas activeren dus ja ze kan hem oopsturen naar jou en met een paar proggramatjes kan je die stap overslaan, echter proberen sommige winkels van AT&T je al gelijk in de winkel een abbo aansmeren, je kan dan naar een andere winkel gaan of gewoon zeggen dat het een cadeau voor je vriendje bijv. is .
  #32  
Oud 04-11-07, 13:38
rosso rosso is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: SInt Pieters Leeuw
Berichten: 7
Standaard

Ik heb er eergisteren 2 gekocht op 5th Av. New York, no questions asked... enkel creditcard werd geaccepteerd. In de Att store lukte het niet.
  #33  
Oud 04-11-07, 17:09
Hosley Hosley is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Onder Rotterdam
Berichten: 152
Standaard

Ik ben vorige week naar de US geweest (Miami) en daar was het geen probleem om 2 iPhones mee te krijgen. We betaalden wel met creditcard..
Wel zei de verkoper dat hij verplicht moest vertellen dat ALS je de iPhone unlockt je je garantie kwijt bent. Waarop wij zeiden dat we dat ECHT niet van plan waren

Wel was er een max. van 2 iPhones p.p.....

Edit: was in een Apple-store
  #34  
Oud 04-11-07, 22:55
Fred85 Fred85 is offline
• iOS 4.2
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Schiedam
Berichten: 16
Standaard

Inmiddels is mijn neef in New York aangekomen en heeft hij een Iphone voor me gekocht. Van tevoren heb ik hem alles verteld over de hindernissen maar hij vertelde me dat het gewoon een kwestie van betalen was. Dit was bij de Apple store op 5th Avenue. Aangezien ik meer lees over dat het daar niet zo moeilijk is lijkt me dat de beste keuze.
  #35  
Oud 12-11-07, 22:00
vincent71 vincent71 is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 2
Standaard

Weet iemand of er in Amerika ook naar een ID wordt gevraagd??? of alleen een creditcard??
  #36  
Oud 12-11-07, 22:12
Filipvdh Filipvdh is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 40
Standaard

Juist Credit Card is voldoende !
  #37  
Oud 12-11-07, 23:35
Snirus Snirus is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 59
Standaard

Afgelopen zaterdag in San Francisco (Apple Store). Betaald met credit card en er werd gevraagd naar mijn ID (om de credit card te checken). Geen vragen, geen opmerkingen. Betalen en meenemen!
  #38  
Oud 12-11-07, 23:43
vincent71 vincent71 is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 2
Standaard

Ik was van plan om een paar creditcards mee te nemen van meerdere personen...dat gaat denk ik dan niet lukken....

maar ga het toch proberen!!!!
  #39  
Oud 24-11-07, 20:42
fabian1981 fabian1981 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 4
Stuur een bericht via MSN naar fabian1981
Standaard

ik heb mijn iphone gewoon betaald met me normale pin pas geen creditcard of wat dan ook was op 15 nov in las vegas??? het enige wat mij verteld werd dat ie niet in nederland werkte voor de rest geen probleem.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Iphone kopen in USA? thomaslaptop Unlock 11 02-03-12 20:56
iPhone 3G kopen in USA popple76 Koopinformatie USA 6 18-07-11 17:06
iphone kopen in USA alainb Koopinformatie USA 3 21-06-09 11:16
Iphone kopen USA *geronimo* Archief 1 20-04-09 10:43
Kapotte iphone word niet gerepareerd in USA Apple store?! Maciver iPhone algemeen 6 04-06-08 12:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:09.