//

Internet lukt niet

Internet lukt niet discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds eergister een iPhone 8GB. maar ik ben nu al de hele tijd dat ik hem heb aan het proberen hoe ik op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-05-08, 10:34
Dirk1987 Dirk1987 is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 16
Standaard Internet lukt niet

Ik heb sinds eergister een iPhone 8GB. maar ik ben nu al de hele tijd dat ik hem heb aan het proberen hoe ik op internet kan.

Wij hebben thuis een draadloos netwerk + passwoord als ik me hier aanmeld krijg ik b.v. bij youtube de melding:
Edge activeren niet mogelijk, PDP identiteit niet geaccepteerd.

nu hebben de buren hier een draadloos netwerk zonder passwoord, maar ook daar werkt hij niet op
en ook daar krijg ik die melding zoals hier boven.

Ik snap er echt niks van, van alles gedaan,

wie o wie kan me helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-05-08, 16:57
Paz Paz is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 246
Standaard

Zoek even op youtube edge crack/fix.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Internet werkt niet (internet plus) T-mobile Marleybob Odido (T-Mobile) 6 28-03-11 15:42
Onbeperkt internet, maar toch kosten? En e-mail versturen lukt niet meer martijn1108 Odido (T-Mobile) 6 22-02-11 12:02
ipad op 4.2 beta werkt niet..downgraden naar 3.2.2 lukt niet..:-( tbeumer@ iPad algemeen 15 20-09-10 20:04
Internet is traag en Speedtest lukt niet.. Maral iPhone algemeen 4 25-08-10 20:18
iBooks problemen: Downloaden boeken lukt niet en pdf's worden niet getoond erwinKrol iPhone algemeen 17 24-06-10 11:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:57.