Binnenkomend gesprek word geblokkeerd!! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Zat gisteren lekker in het zonnetje te genieten op terras,toen mijn iphone afging.Zag op mijn display "blocked" staan.Bij het opnemen geen gehoor!dit herhaalde zich 3 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Zat gisteren lekker in het zonnetje te genieten op terras,toen mijn iphone afging.Zag op mijn display "blocked" staan.Bij het opnemen geen gehoor!dit herhaalde zich 3 tot 4 maal in een uurtje.
Waar zou dit aan kunnen liggen,ik heb nog nooit nummers geblokkeerd!? Mijn netwerk is trouwens van KPN. |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() "Blocked" wil zeggen dat de beller zijn nummer onderdrukt waardoor jij als ontvanger deze melding krijgt.
|
|
|||
|
|||
![]() lol. iemand die jou belde heeft nummer herkenning uitstaan
![]() |
|
|||
|
|||
![]() dit heb ik ook gehad. En dat 1 week lang zo'n beetje. Ik heb T-mobile
|
|
||||
|
||||
![]() als je had gezocht op 'blocked' in de zoekfunctie had je deze informatie ook gevonden. Doe dit in het vervolg dus eerst!
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Melding 'Inkomend gesprek doorgeschakeld' bij inkomend gesprek | bjornpieneman | iPhone algemeen | 3 | 26-02-12 16:15 |
iPhone 4 FW 4.2.1 - Na elk gesprek: melding 'gesprek mislukt' | Typ 81 | iPhone algemeen | 4 | 03-09-11 12:42 |
Kan binnenkomend gesprek niet opnemen | wdebitewari | iPhone algemeen | 7 | 22-06-09 22:00 |
Iphone in carkit (Bluetooth) reageert pas na 2 seconden op binnenkomend gesprek | MCNO | iPhone algemeen | 0 | 03-11-08 18:26 |
|
|