iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   zijn het toch nederlanders(phillips) die de iphone gaan overklassen (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/12511-zijn-toch-nederlanders-phillips-de-iphone-gaan-overklassen.html)

truckdiver 07-05-08 14:02

zijn het toch nederlanders(phillips) die de iphone gaan overklassen
 
Philips working on an all-touchscreen handset?

Farilas 07-05-08 14:04

Ziet er wel leuk uit, in ieder geval wel een mooie interface, alhoewel die wel een beetje op die van een samsung lijkt... ?

sandoreh 07-05-08 14:07

De zoveelste clone, die ik persoonlijk kwa uiterlijk niet de moeite waard vind. Verder is het maar weer afwachten wat de functies van dit apparaat worden, ik zie hem echter niet gelanceerd worden voor de 3G versie van de iPhone..

iMario 07-05-08 14:10

Nee dit gaat zeker de iPhone niet overklassen. zowiezo niet kwa uiterlijk.

colliehome 07-05-08 14:13

Beetje vooroordelen zijn hier niet uit de lucht. Ik ben een ware MacFreak en zie hier toch wel een leuke markt voor. Zeker als ze een eigen besturingsysteem hebben.
Het toestel aan zich kan moeilijk anders zijn dan een iPhone he. Plat en geen knoppen. Dus steeds een clone. Uiterlijk is smaak. Zie maar hoeveel themas er zijn. Vele goed gelijkend op deze....

PauluS87 07-05-08 14:23

Tja pure concurentie he ;) Zonder concurentie zaten we nog steeds met verouderd spul als jullie mij begrijpen. Tja en dit model van "philips" vind ik niks. Ze moeten gewoon lekker tv's blijven maken, zijn ze wel goed in ;)

SlickAxe 16-05-08 16:03

Ik heb slechtere pogingen gezien van fabrikanten, mooi werk Philips!

croiman 17-05-08 16:24

ziet er niet slecht uit. Maar blijf bij nvidia xps 2500 en de iphone.

SlickAxe 18-05-08 11:04

Nvidia apx 2500 is toch een prototype en niet iets wat ooit in productie zal worden genomen? Het gaat daar met name om de apx 2500 processor. Nvidia zelf zal niet zo snel een handheld oid in productie nemen.

Grample 18-05-08 11:38

Ja, ik heb een Philips TV maar zou ik ooit een Philips telefoon kopen ? Nope..

Oud bericht overigens..

ironmanixs 18-05-08 12:25

Ik heb jaren lang bij Philips gewerkt, we hebben prima mobiele telefoons gemaakt alleen de marketing is altijd het probleem geweest :(

johnwalter 18-05-08 12:34

Ik heb wel eens geroepen "Phillips invent's for Sony" ;) inderdaad veelal een marketing probleem

croiman 18-05-08 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SlickAxe (Bericht 114167)
Nvidia apx 2500 is toch een prototype en niet iets wat ooit in productie zal worden genomen? Het gaat daar met name om de apx 2500 processor. Nvidia zelf zal niet zo snel een handheld oid in productie nemen.

ik hoop er toch op, lekker ding is dat samen met de iphone.

SRT-4man 22-05-08 10:14

Precies de naam Philips is niet vertrouwd genoeg binnen de mobiele wereld......
kwestie van de gok niet willen nemen om er big money tegenaan te gooien voor marketing ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:27.