Downgrade iOS6 naar 5.1.1 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Heren. Zowel ik als vele van jullie, ervaren veel problemen met de nieuwe ios 6 software. Het forum staat er al vol mee, en er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Heren.
Zowel ik als vele van jullie, ervaren veel problemen met de nieuwe ios 6 software. Het forum staat er al vol mee, en er lijkt geen einde aan te komen. Ook ik heb al diverse ongemakken ontdekt waar ik liever niet mee wordt geconfronteerd, Denk daarbij aan: Geen reactie bij openen telefoon (uit standby), back-up die niet terug gezet kon worden na de upgrade, zeer trage inlaad tijden mij de app store,apps die crashen bij opstart, en zelfs een totale crash, waar bij de iphone opnieuw opgestart dient te worden. Daarom heb ik geen vertrouwen in deze laatste software en wil weer terug naar de vertrouwde ios 5.1.1 Maar je begrijpt het al. dat is helaas niet mogelijk, althans zover ik weet is dat niet mogelijk. Daarom aan jullie de vraag, is een downgrade wel te doen? En hoe moet dat? het is een 4S 16GB en hij had een 5.1.1 jailbreak van absinthe. |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Downgraden naar iOS 5.1.1 lukt nu alleen nog met opgeslagen SHSH hashes. |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() OK! Die backup zit vol met met restanten van de jailbreak.
![]() Je moet nu niet meer op iOS 6 schelden maar op jezelf ![]() Gebruik de zoekfunctie van het forum om er achter te komen hoe je kan downgraden naar een eerdere versie van iOS met SHSH hashes. Dat proces is namelijk al tientallen keren beschreven. Succes verder ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gelukkig had ik de SHSH hashes nog in Tinyumbrella staan dus kon ik aan het werk. Maar na uren proberen kom ik er niet uit.
wat heb ik geprobeerd:
Dan krijg ik een Error melding in Itunes, Error 11. Om error 11 te verhelpen heb ik de gs.apple.com regels verwijderd in het hosts bestand. vervolgens wederom geprobeerd de firmware te installeren. met TinyUmbrella meedraaiend, in itunes krijg ik vervolgens Error 3194. om dat op te lossen heb ik in het hosts bestand de regel "#74.208.105.171 gs.apple.com" toegevoegd. nu krijg ik weer de Error 11. ik heb zowel in DFU mode als in normaal mode alles geprobeerd zoals boven beschreven maar helaas, ik blijf maar in rondjes lopen. wie weet de oplossing? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Goeie uitleg Flyingd, ben je er al achter?
Ik liep tegen hetzelfde probleem aan... |
|
|||
|
|||
![]() Volgens mij kan je de iPhone 4S helemaal niet downgraden naar 5.1.1! Zelfs niet met saved shsh blobs om dat de 4S niet vatbaar is voor de Limera1n exploit. Ik zit met hetzelfde probleem, ik heb mijn 4S moeten herstellen en ik kon dus niet meer naar 5.1.1! Wachten op de jailbreak van ios6, maar ik vrees dat dit wel eens lang zou kunnen duren!
|
|
![]() Het antwoord van dakrikke is helemaal juist.
Jammer voor de TS, maar daarom een slotje.
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 3 iOS6 downgrade iOS 5.1.1 | 123456 | iPad algemeen | 2 | 21-09-12 22:31 |
update naar iOS6 hoe update iPad3 | sprokkie | iPad algemeen | 9 | 20-09-12 13:23 |
Gejailbreakte ipad2 Updaten naar ios6 | knutsenknut | iPad algemeen | 2 | 19-09-12 20:56 |
iPhone: 4S iOS6 terug naar 5.1.1 maar krijg hem niet meer gejailbreakt | martijndk1983 | Jailbreak | 3 | 24-06-12 14:42 |
update 3.1.3 naar 4.x via iTunes lukt niet na downgrade naar 3.1.3 | mich@ | iTunes | 9 | 03-08-11 15:53 |
|
|