Muziek van de IPOD als Ringtone gebruiken discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Wie weet hoe ik de muziek die op mijn ipod staat kan gebruiken als ringtone. Martin...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Muziek van de IPOD als Ringtone gebruiken
Hallo
Wie weet hoe ik de muziek die op mijn ipod staat kan gebruiken als ringtone. Martin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
de zoekfunctie gaat dat zeker weten!!
type ringtone in en je krijgt meerdere topics hierover te zien hoe komt het dat je je topic in dit forumonderdeel plaats heeft niets met jezelf voor te stellen te maken Laatst gewijzigd door truckdiver; 09-05-08 om 13:28. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ringtone als SMStone gebruiken? | backhander | Ringtones en Wallpapers | 3 | 20-10-10 11:08 |
Eigen muziek als ringtone toevoegen! | Dien | Muziek, foto & video | 18 | 19-06-10 18:10 |
T9 uitzetten en Mp3 uit muziek gebruiken als ringtone | MV_agusta | Ringtones en Wallpapers | 7 | 05-02-10 02:35 |
Mp3 gebruiken als Sms/Ringtone | zgmatty | Archief | 1 | 16-09-09 10:45 |
Hoe kies je een liedje uit je muziek als ringtone? | Lukadegier | Ringtones en Wallpapers | 5 | 28-01-09 10:22 |
|
|