Waar nog een iPhone 5 te vinden? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) In welke winkel in BE of NL kan ik een iPhone 5 vinden? Ik heb zo ongeveer alle winkels in de buurt gecontacteerd en niemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() In welke winkel in BE of NL kan ik een iPhone 5 vinden?
Ik heb zo ongeveer alle winkels in de buurt gecontacteerd en niemand kan mij een deftig antwoord geven... Kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt! |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij loopt er per winkel een topic hier, dus ik denk dat je daar eens in moet gaan koekeloeren.
|
|||
|
|||
![]() Los alleen bij de Apple store in Amsterdam, maar die hebben op dit moment nog geen voorraad. Gewoon bestellen op apple.nl dus.
|
|
![]() En omdat er al topics voor alle relevante winkels zijn ook hier weer een slotje.
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iemand nog een idee waar ipad 2 te krijgen is | radegreef | Koopinformatie Nederland | 166 | 18-06-11 18:14 |
Waar kan ik nu nog een losse iPhone kopen? | blackfocus | Koopinformatie Nederland | 8 | 04-06-11 15:05 |
Contactfoto's, waar te vinden op je iphone... | m-jay | iPhone algemeen | 2 | 18-05-09 17:10 |
Hoe een progje installeren en waar vinden?? | cort | Jailbreak apps en thema's | 5 | 18-12-07 16:03 |
|
|