Amerikaanse iPhone 5 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit nu al een tijdje in de VS en probeer de iPhone 5 ook te krijgen. Probleem is alleen dat ze mij constant ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Ik zit nu al een tijdje in de VS en probeer de iPhone 5 ook te krijgen. Probleem is alleen dat ze mij constant vertellen dat ik hem niet los kan krijgen. Het kan alleen als je een bestaande klant bent van Verizon, ATT of Sprint die een nieuw contract wilt, of alleen een nieuwe telefoon. Met andere worden. Zo lang je geen klant bent van deze provider kan ik hem niet krijgen. Iemand input? |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Onthoud wel dat wie eenamerikaanse iPhone koopt deze de 4G niet kan gebruiken in belgie en nederland (tenzij ik zo fout zit maar dit is wat ik gelezen heb).
Ik vraag mij trouwens af: je ziet geen 4G knop ofzo staan op de nieuwe iPhone? Zit 4G er dan wel op? Iemand een idee? Tzou moeten toch aangezien Apple dat zelf gezegd heeft en de providers er ook al op geantwoord hebben. |
|
|||
|
|||
![]() Hier is een lange draad met "input"
![]() http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...rkt-ie-nl.html En die draad staat ook nog in het juiste forum in tegenstelling tot jouw bericht. |
|
![]() En daarom een slotje.
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Amerikaanse iPhone 4 | cyclingboy1 | iPhone algemeen | 6 | 17-02-12 17:48 |
amerikaanse iphone 4 | happydroopy | iPhone algemeen | 4 | 19-08-11 13:58 |
iPhone: Amerikaanse iphone 2g | Sophie* | Jailbreak | 2 | 27-09-10 17:42 |
amerikaanse iphone ? | tim2shane | Koopinformatie USA | 0 | 21-01-10 15:09 |
amerikaanse iphone 3g | thibi | Archief | 2 | 15-07-08 13:26 |