iPhone 5 accu prestaties discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone 5 sinds 28 september en ben er erg blij mee Nu vind ik dat mijn accu het goed doet en ben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb mijn iPhone 5 sinds 28 september en ben er erg blij mee
![]() Nu vind ik dat mijn accu het goed doet en ben benieuwd wat jullie vinden en welke gebruiksduur en standbij tijd jullie halen. Gebruiks duur 7 uur en 10 minuten Stand bij. 1 dag en 3 uur Batterij 1% over nog en ligt nu te laden. Wie volgt!! |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Accu indicatie fout na vervanging accu | emmel | iPhone algemeen | 0 | 07-03-12 15:08 |
iPhone: Accu op 100% Onjuiste weergave accu inhoud. | conquistadorr | Jailbreak | 0 | 22-06-11 18:18 |
Accu zeer snel leeg, nieuwe accu een optie? | Jarno05 | iPhone algemeen | 3 | 29-03-11 18:53 |
na update naar 3.1.3 zeer slechte prestaties accu | bike_magic | iPhone algemeen | 2 | 17-02-10 17:19 |
|
|