Melding om simkaart te ontgrendelen elke keer bij opstarten discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb even een vraagje. Ik heb sinds een tijdje een iPhone en ben er helemaal tevreden mee! Het enige nadeel is dat de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo, ik heb even een vraagje. Ik heb sinds een tijdje een iPhone en ben er helemaal tevreden mee! Het enige nadeel is dat de telefoon elke keer wanneer ik hem opstart vraagt of ik mijn simkaart wil ontgrendelen. Is het mogelijk om dit in te stellen zodat ik deze melding niet elke keer hoef te bevestigen??
M.v.g. Ivo |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() , ja, zet je simcode af bij instellingen (settings)- Phone- sim options
|
|||
|
|||
![]() Dankje, stom dat ik het niet had gezien best wel logisch
![]() Topic kan gesloten/verwijderd worden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Das dan ook weer opgelost
![]()
|
||||
|
||||
![]() geen zoekfunctie gebruiken en dubbele topics maken. Niet echt een goeie binnenkomer!
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vreemde melding bij opstarten iPhone | iPeng | iPhone algemeen | 7 | 19-03-09 20:33 |
iPhone gaat elke keer op simlock! | knrd | iPhone algemeen | 4 | 12-12-08 20:11 |
elding om simkaart te ontgrendelen elke keer bij opstarten[/B] | Ivo9 | Archief | 2 | 11-05-08 17:25 |
Browse-geschiedenis wist elke keer | tescione | Unlock [archief] | 0 | 10-04-08 13:47 |
EDGE bij opstarten elke keer uitschakelen in iToggle | Fabian | Archief | 1 | 30-12-07 13:27 |
|
|