iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   1.4 new en unlock maar.. (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/12896-1-4-new-unlock-maar.html)

Apple-Flap 14-05-08 13:32

1.4 new en unlock maar..
 
Hallo,

Ik heb voor mijn "baas" een iPhone laten overkomen omdat hij moe was van zijn Nokia (communicator).
Maar ik heb zelf een 1.3 en hij heeft nu een 1.4.

Alles heb ik in Amerika laten doen omdat ik zelf niet zo into dat gedoe ben..
Maar nu we zijn simkaart erin doen werkt alles perfect.
Precies het zelfde als bij die van mij en hij is echt heel erg te spreken over de iPhone hoe simpel het is, notities maken in de agenda is voor hem echt een geweldige uitkomst.

Maar zijn contacten zijn toch anders dan bij die van mij.
Hij is nu handmatig alle contacten erin aan het zetten.. en als ik hem bel staat er alleen mijn nummer ipv mijn naam en foto.
ook heeft hij NIET dat alfabet rechts naast de kantlijn voor te scrollen.. (bij contacten)

Waar kan dit aan liggen en hoe los ik dit op?
Ik zelf heb mijn iPhone aan mijn iMac gekoppeld gehad en vandaar uit mijn contacten in mijn iPhone gezet. hierdoor heb ik ook groepen binnen mijn contacten. Dit wil hij natuurlijk ook graag..

___
Zelf heb ik net ifonegiude.nl/113 gevonden binnen de source. en heb ik de taal functies erin gezet. dit werkt perfect.. Volgens mij kan ik die ook het beste bij hem erop zetten niet? maar dan 1.4 toch?

ControlSje 14-05-08 13:34

De Nederlandse Nummer herkenning is waarschijnlijk niet geinstalleeerd. Staat in de ifoneguide/114
Dat alfabet krijg je volgens mij alleen als je meer dan 1 pagina met contacten hebt.

truckdiver 14-05-08 13:35

___
Zelf heb ik net ifonegiude.nl/113 gevonden binnen de source. en heb ik de taal functies erin gezet. dit werkt perfect.. Volgens mij kan ik die ook het beste bij hem erop zetten niet? maar dan 1.4 toch?[/QUOTE]

zoals jezelf aangeeft:rolleyes:

PauluS87 14-05-08 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Apple-Flap (Bericht 112363)
Hallo,

Maar zijn contacten zijn toch anders dan bij die van mij.
Hij is nu handmatig alle contacten erin aan het zetten.. en als ik hem bel staat er alleen mijn nummer ipv mijn naam en foto.
ook heeft hij NIET dat alfabet rechts naast de kantlijn voor te scrollen.. (bij contacten)

Waar kan dit aan liggen en hoe los ik dit op?
___
Zelf heb ik net ifonegiude.nl/113 gevonden binnen de source. en heb ik de taal functies erin gezet. dit werkt perfect.. Volgens mij kan ik die ook het beste bij hem erop zetten niet? maar dan 1.4 toch?

SIMPORT is het programma wat ervoor zorgt dat je al je contacten vanaf je sim op je iPhone kunt zetten. Dit moet allemaal met de installer.app die je waarschijnlijk wel kent. Je moet dan ook even de source van ifoneguide toevoegen en de nederlandse taal plus nummerherkenning downloaden en installeren. Dan ben je van al je problemen af :)

EDIT: De jongens waren mij alweer voor... :p


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:22.