iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Zoeken op Vodafone.nl --> iPhone --> coming soon (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/12934-zoeken-op-vodafone-nl-iphone-coming-soon.html)

edward007 14-05-08 21:47

Zoeken op Vodafone.nl --> iPhone --> coming soon
 
Als je naar Vodafone.nl gaat en je tikt "iphone" in het zoekvenster, dan wordt er niets gevonden.

Wel verschijnt de tekst:
"Of ga rechtstreeks naar: Coming soon".Toets je iets anders in dat Vodafone (nog) niet verkoopt, dan verschijnt deze tekst niet.




Bron: 101% Apple en Mac nerdigheden - Pliep.nl

ralfg 15-05-08 18:55

Zeker opvallend! Ook het (langdurige) onderhoud aan MyVodafone vond ik typisch, duurde het hele pinksterweekend. Zou me niets verbazen als ze eea hebben lopen knutselen om klaar te zijn voor de lancering van de iphone en de drukte aan te kunnen.

SlickAxe 16-05-08 16:00

vreemd inderdaad.

Ik zit nu bij Vodafone en het bevalt prima, wil er graag blijven maar dan zullen ze toch echt de iPhone aan moeten gaan bieden :)

Bertje 19-05-08 17:38

Ach.. ik heb me iphone met vodafone, dus van mij hoeven ze hem niet aan te beiden :D

robbrabant 19-05-08 19:06

Ik heb hem ook met vodafone... helaas is 800 smsjes gemiddeld per maand sturen wat moelijker dan met andere gsm's

youri1311 20-05-08 21:58

ik heb ook een vodafone abbo-tje met iphone. en ik kan ook niet wennen hoor aan het snel smse. gaat met een gewone tel. toch relaxter dus die 800 smsjes heeft geen zin

robbrabant 20-05-08 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door youri1311 (Bericht 115415)
ik heb ook een vodafone abbo-tje met iphone. en ik kan ook niet wennen hoor aan het snel smse. gaat met een gewone tel. toch relaxter dus die 800 smsjes heeft geen zin

Tja ik kan moelijk mijn belgedrag/sms gedrag aanpassen omdat ik een iphone heb dus heb hem ook te koop gezet voor 379 euro. Nu hij onbeschadigd is en ik er maar 1 keer mee gebeld heb zal het wel goed komen.. Vind het wel super erg dat ik hem de deur uit moet doen want het is verder een super vette gsm..

SRT-4man 20-05-08 22:47

Of gewoon een beetje meer bellen en minder gaan sms'en!!!

jeetje man das niet meer menselijk....
ff een simpel rekensommetje, 800 sms'jes á ~1minuut per sms in een maand, is op jaarbasis bijna 10.000 minuten sms'en
dat zijn gewoon bijna 7 dagen van een jaar sms'en........... na 5 jaar dus een hele maand van je lever "ver-sms'd" :eek:

iphonemark 20-05-08 22:51

waarom is het sms een probleem dan? ik heb ook een iphone en zolang de sms maar regelmatig wist dan blijft het werken

robbrabant 20-05-08 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphonemark (Bericht 115455)
waarom is het sms een probleem dan? ik heb ook een iphone en zolang de sms maar regelmatig wist dan blijft het werken

Stuur jij ook 800 smsjes per maand? 100 wil nog wel lukken..

als er nou schrijfherkenning (eentje die ook echt werkt) dan zou het wel geweldig zijn.

youri1311 21-05-08 07:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robbabant (Bericht 115459)
Stuur jij ook 800 smsjes per maand? 100 wil nog wel lukken..

als er nou schrijfherkenning (eentje die ook echt werkt) dan zou het wel geweldig zijn.

Dit is waar, veel woorden worden gewoon niet herkend en dat werkt toch enigszins meer vertragend dan smse met een normale mobiel waar je woorden kan toevoegen aan de woorden lijst.(ook beperkt maar toch)

mwagena 21-05-08 10:42

het staat er nu niet meer (coming soon)

EDIT: oh toch wel :P
https://my.vodafone.nl/prive/my_vodafone/zoeken?

Bertje 22-05-08 11:36

nu zal het toch niet zolang meer duren.. :D Ach zolang die maar bij vodafone komt

robbrabant 22-05-08 11:40

weet je wat ik denk?? dat nederland weer het langst mag wachten.. de nederlandse providers willen niet graag een deel van de kosten van data aan apple geven....

mamutskywalker 27-05-08 08:15

het kan goed zijn dat ze in nederland als laatste in europa in de winkels hebben
is toch vrij vaak!!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:18.