//

iPhone unlock

iPhone unlock discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo vrienden, Ik heb een iPhone gekocht via marktplaats. Hij zit op firmware 1.0.2 en hij is UNLOCKED. Ja dat wel alleen weet ik niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-10-07, 18:17
bomsize's schermafbeelding
bomsize bomsize is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 16
Standaard iPhone unlock

Hallo vrienden,

Ik heb een iPhone gekocht via marktplaats. Hij zit op firmware 1.0.2 en hij is UNLOCKED. Ja dat wel alleen weet ik niet hoe die is unlocked. Dus hem upgraden naar 1.1.1. durf ik voorlopig nog niet aan. En hem jailbraken durf ik ook niet aan. Veel van jullie unlockerts hebben een 'installer' application op je iphone staan maar dat heb ik ook niet. Het lijkt wel alsof de iphone gewoon orgineel uit de doos unlocked is zeg maar. Weet iemand hoe die dan wel is unlocked ?

En kan mij ook iemand uitleggen hoe ik me simkaart er uit krijg

Groeten,
Bomsize
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-10-07, 18:21
shorty's schermafbeelding
shorty shorty is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 282
Standaard

Waarschijnlijk heeft diegene hem geunlockt en daarna de jailbreak weer ongedaan gemaakt. Het meest voor de hand liggend bij een 1.0.2 versie is de anySIM methode. Ik denk dat je hem dus gewoon kan jailbreaken met bijvoorbeeld iBrickr en dan installer.app kan installeren.

De simkaart kan je eruit halen door een paperclip in het gaatje te drukken. Je moet redelijk hard duwen maar hij komt er wel uit op een gegeven moment.
  #3  
Oud 23-10-07, 18:48
bomsize's schermafbeelding
bomsize bomsize is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 16
Standaard

Ik werk met een Apple. Welk programma heb ik dan nodig en is het een beetje de moeite waard allemaal? Het enige wat ik eigenlijk wil is het toetsenbord op NL krijgen !
  #4  
Oud 23-10-07, 19:24
shorty's schermafbeelding
shorty shorty is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 282
Standaard

Het toetsenbord kan je wel op NL krijgen zodat je speciale tekens op letters kan krijgen alleen daarmee krijg je niet de Nederlandse T9 zegmaar. Hiervoor moet je ook updaten naar 1.1.1, iets wat nu nog niet heel gemakkelijk gaat.

Maar naar mijn weten kan je hem jailbreaken met iNdependence, dat is een soort iBrickr maar dan voor de Mac.
  #5  
Oud 23-10-07, 20:17
bomsize's schermafbeelding
bomsize bomsize is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 16
Standaard

Hij is al gejailbreekt zie ik nu ! Ik ben nu bezig met Fugu maar ik krijg hem niet naar de iPhonefolder zodat ik dingen daarin kan veranderen. heb jij tips? :$
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:07.