GPS op iPhone 16 GB discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hey staat er een GPS op iPhone 16 GB? ik heb deze vraag ook al op andere forums gested maar ik krijg nooit een zinnig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
GPS op iPhone 16 GB
hey
staat er een GPS op iPhone 16 GB? ik heb deze vraag ook al op andere forums gested maar ik krijg nooit een zinnig antwoord |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
wat kan je zinnig antwoorden als er die niet opstaat
|
|
||||
|
||||
nee, GPS is niet aanwezig zoals je kunt lezen in de specs...
|
|
||||
|
||||
Aangezien dit geen probleem is en je de fabriekshandleiding kunt lezen hierover. Gaat deze op slot.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
GPS nieuw in iPhone 3G / Alles over A-GPS / TomTom al op de iPhone | jeremy14 | iPhone Navigatie | 107 | 31-08-09 00:54 |
Hardware: Iphone 3G GPS | Raven | iPhone Navigatie | 13 | 08-08-09 21:23 |
Hardware: Iphone GPS | rikfrombelgium | iPhone Navigatie | 5 | 05-09-08 15:28 |
|
|