//

Applicatie folder verwijderd! Wat nu?!

Applicatie folder verwijderd! Wat nu?! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn Iphone gehacked en alles werkte perfect met versie 1.1.1, maar vandaag heb ik dus apptapp er via cyberduck opgezet en dat werkte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-10-07, 15:16
Popeye Popeye is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 4
Standaard Applicatie folder verwijderd! Wat nu?!

Ik heb mijn Iphone gehacked en alles werkte perfect met versie 1.1.1, maar vandaag heb ik dus apptapp er via cyberduck opgezet en dat werkte niet helemaal dus toen probeerde ik het te verwijderen maar toen heb ik perongeluk de folder ''applicaties'' verwijderd..
En als ik nu dus mn iphone aanzet zie ik geen icoontjes meer, ook kan ik geen connectie meer maken tussen mn iphone en cyberduck dus ik kan ook niet die map terug plaatsen (die ik nog wel op mn desktop heb van een andere iphone)..

hoe kan ik dit het beste oplossen? aangezien ik hem met anysim al heb geunlocked weet ik niet of ik hem nu zomaar kan resetten en hacken..

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-10-07, 15:47
Spree Spree is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Utrecht / Amsterdam
Berichten: 175
Standaard

Als het goed is kun je via iTunes restoren, daarna moet je waarschijnlijk de unlock opnieuw uitvoeren.
  #3  
Oud 24-10-07, 21:37
Popeye Popeye is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 4
Standaard

Het is me gelukt ik heb hem opnieuw gehacked en ik hoefde niet eens opnieuw te unlocken!! Bedankt!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Cydia Installer PER ONGELUK verwijderd, wat nu? Roccade Jailbreak apps en thema's 8 22-08-10 20:00
Cydia verwijderd,wat nu? NeFReT Jailbreak apps en thema's 11 09-05-10 12:27
Camera applicatie verwijderd Hoe krijg ik deze terug? iBen Unlock [archief] 2 30-01-08 18:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:33.