Hoeveel gaat de 3G iphone kosten? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoeveel gaat de 3G iphone kosten?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Hoeveel gaat de 3G iphone kosten?
Hoeveel gaat de 3G iphone kosten?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
hij is nog niet uitgebracht!!
hoe kan de prijs dan bekent zijn? |
|
||||
|
||||
hoeveel denk je
|
|
||||
|
||||
ik denk 600 dollar
gisteren nog achter steve jobs gestaan en heb zowat kunnen opvangen |
|
||||
|
||||
je krijgt hem gratis als je hun een lolly geeft
Nee dit heeft geen zin denk iedereen wil er van alles over weten... maar hijs nog niet uit! niemand weet het. en topics aanmaken om te vragen wat de nieuwe iPhone gaat kosten of wat die kan heeft nog geen zin.
|
||||
|
||||
een indicatie, weten doet niemand
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
een indicatie kan je niet doen,je weet totaal niet wat toestel het gaat worden
of meerdere toestelen |
|
||||
|
||||
hij word wel geweldig!
want dude's komop, het is Apple die komt altijd met mooi spul
|
||||
|
||||
Zelfde prijzen als de iPhone nu
|
|||
|
|||
das wel heel erg optimistisch
|
|
||||
|
||||
europa heeft andere prijzen misschien dat importeren weer een optie is straks van usa
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat ie hoger geprijst zal worden als de huidige, gezien het feit dat ze af willen van de "koppelverkopen" en nu dus los willen gaan verkopen!
Bovendien kunnen ze bijna vragen wat ze "willen" want ze zullen toch de schappen "uitvliegen" |
|
||||
|
||||
Dit is geen chat topic , slotje
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gratis prog. gaat geld kosten, geen update meer | lotusdiver | iPhone Apps | 6 | 26-08-09 22:51 |
[Cydia] Clippy gaat geld kosten? | iMario | Jailbreak apps en thema's | 7 | 15-02-09 17:55 |
|
|