//

safari wel de rest niet??

safari wel de rest niet?? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) heb net vandaag en wireless netwerk ingesteldmet een simpel sweex routertje en heb o de plek waar ik het meeste zit gezien dat ik op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-10-07, 00:00
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard safari wel de rest niet??

heb net vandaag en wireless netwerk ingesteldmet een simpel sweex routertje en heb o de plek waar ik het meeste zit gezien dat ik op mun psp 55% signaal heb Nu wil ik natuurlijk ook op mijn iphone werken hiermee en safari werkt meestal wel maar youtube( is geactiveerd en werkend gehad bij iem.anders thuis), stocks,weather e.d werken niet. waar kan dit aan liggen???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SMS kan naar 1 nummer niet, rest wel RobertvdBerg iPhone algemeen 8 27-06-10 09:07
Wel wi-fi verbinding bij instellingen maar voor de rest niet! Caddeto iPhone algemeen 0 01-03-10 19:33
App store werkt wel maar safari niet Upodtouch iPhone Apps 2 17-10-09 23:07
Wel beltoon maar voor de rest geen geluid! happydaddy Archief 5 04-07-09 21:23
iCal wordt niet meer gesynchroniseerd (rest wel) aernout iTunes 3 02-04-08 22:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:57.