safari wel de rest niet?? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) heb net vandaag en wireless netwerk ingesteldmet een simpel sweex routertje en heb o de plek waar ik het meeste zit gezien dat ik op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() heb net vandaag en wireless netwerk ingesteldmet een simpel sweex routertje en heb o de plek waar ik het meeste zit gezien dat ik op mun psp 55% signaal heb Nu wil ik natuurlijk ook op mijn iphone werken hiermee en safari werkt meestal wel maar youtube( is geactiveerd en werkend gehad bij iem.anders thuis), stocks,weather e.d werken niet. waar kan dit aan liggen???
![]() |
|
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS kan naar 1 nummer niet, rest wel | RobertvdBerg | iPhone algemeen | 8 | 27-06-10 09:07 |
Wel wi-fi verbinding bij instellingen maar voor de rest niet! | Caddeto | iPhone algemeen | 0 | 01-03-10 19:33 |
App store werkt wel maar safari niet | Upodtouch | iPhone Apps | 2 | 17-10-09 23:07 |
Wel beltoon maar voor de rest geen geluid! | happydaddy | Archief | 5 | 04-07-09 21:23 |
iCal wordt niet meer gesynchroniseerd (rest wel) | aernout | iTunes | 3 | 02-04-08 22:08 |
|
|