Installer.app opnieuw installeren op 1.1.4 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Met de zoekfunctie lukt het me niet om het te vinden, dus vraag ik het maar zo. Mijn installer werkte al een paar dagen niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Installer.app opnieuw installeren op 1.1.4
Met de zoekfunctie lukt het me niet om het te vinden, dus vraag ik het maar zo.
Mijn installer werkte al een paar dagen niet meer, dus heb ik hem eraf gehaald. En nu wil ik installer weer opnieuw installeren, maar via iBricker gaat dat niet. Want dan moet je het programma eerst downloaden vanaf de website van Nullriver, maar daar kun je alleen kiezen voor Firmware 1.1.0, 1.1.1 of 1.1.2. En ik heb 1.1.4. Dus nu wil ik het doen met Liberty+, alleen dan moet ie meteen weer helemaal ge-unlocked worden, toch? HELP! Ik wil alleen een goedwerkende installer hebben op mijn 1.1.4. Maar ik kom er niet meer uit. Mijn dank zal groot zijn! groeten Timo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
je hoeft alleen maar te jailbreaken
|
||||
|
||||
via iliberty hem er weer opzetten met de payload
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia verwijderd; hoe opnieuw installeren zonder opnieuw te jailbreaken | mikey1983 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 16-04-10 16:58 |
Installer.app installeren op 1.1.4 | opperhoof | Unlock [archief] | 4 | 06-05-08 10:33 |
Hoe installer verwijderen van 1.1.3 en opnieuw installeren? | kesj | Unlock [archief] | 2 | 29-01-08 16:25 |
installer.app installeren | Ram0ng | Jailbreak apps en thema's | 4 | 21-01-08 17:23 |
Installer.app installeren op iPhone 1.1.1 | Spoiler | Unlock [archief] | 15 | 15-11-07 09:17 |
|
|