//

iliberty+ 1.3 unlock

iliberty+ 1.3 unlock discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! stiekem niet helemaal nieuw hier wat ik heb al aardig wat in het rond gelezen en kom hier regelmatig langs. Na lang wachten is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-06-08, 21:15
Edo- Edo- is offline
 
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: rot op
Berichten: 3
Standaard iliberty+ 1.3 unlock

Hallo! stiekem niet helemaal nieuw hier wat ik heb al aardig wat in het rond gelezen en kom hier regelmatig langs. Na lang wachten is het voor mij ook zover, 15 juni wordt er voor mij ook een iphone meegenomen. Ik ga er vanuit dat er versie 1.1.4 staat en ben van plan hem met iliberty 1.3.0.1.1.3 te unlocken. Nu heb ik zoveel verschillende verhalen gelezen ook over een installer die ik moet aanvinken in iliberty (die ik helemaal niet zie staan ook niet in advanced). Welke opties moet ik nu aanvinken want ik raak echt de weg kwijt. Is het ook een aanrader die bootloader te downgraden? De eerste stap is trouwens itunes downloaden en dat opstarten met de iphone eraan toch?

http://img383.imageshack.us/img383/5738/libertyfe2.jpg

Screenshot van iliberty

Degene die het me nog eens stap voor stap kan uitleggen ben ik zeer zeer dankbaar. En ik heb echt de search optie gebruikt maar kom er niet meer uit! Bedankt!

Laatst gewijzigd door Edo-; 02-06-08 om 21:18.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-06-08, 21:22
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Kijk in de wiki bij iliberty of in de handleidingen ook bij iliberty Daar staan ook andere mogelijkheden om te gebruiken.

Volgende keer ook even de zoekfunctie gebruiken Want er is al heel veel over geschreven.

Slotje
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iliberty alexst Archief 4 30-06-08 11:08
Unlock met BootNeuter of iLiberty+ fico99 Unlock [archief] 5 07-06-08 01:52
Iliberty+ en Summerboard Soulplayer Jailbreak apps en thema's 1 02-05-08 22:47
iLiberty+ vragen borgqueenx Archief 1 02-05-08 00:10
iLiberty+ Ivoo Archief 1 29-04-08 19:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:15.