//

Waarschijnlijk de domste vraag van dit forum...

Waarschijnlijk de domste vraag van dit forum... discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Mijn mobiel heeft 2 dagen het loodje gelegd en wil nu dus overgaan op een nieuw mobieltje. De Iphone lijkt me wel hip ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-06-08, 20:23
Tommeke Tommeke is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 6
Thumbs up Waarschijnlijk de domste vraag van dit forum...

Beste mensen,

Mijn mobiel heeft 2 dagen het loodje gelegd en wil nu dus overgaan op een nieuw mobieltje. De Iphone lijkt me wel hip en ben best bereid om een eurotje of 400/500 ervoor neer te leggen.

Ik heb natuurlijk al allerlei websites bekeken en reviews gelezen, en kom tot de conclusie dat ik eigenlijk de ontwikkelingen vanaf het begin had moeten volgen, want ik snap er de ballen van! Komt waarschijnlijk door het feit dat ik oude en nieuwe berichten door elkaar lees op verschillende websites...

Welnu, mijn vraag! Is het op dit moment nou wel of niet mogelijk om te bellen met bijvoorbeeld een vodafone simkaartje (NL) in nederland? Ik begrijp wel dat je hem eerst moet unlocken en dat soort narigheid...
Maar wil natuurlijk wel kunnen bellen als ik dat ding deze week nog in huis haal.

De reden dat ik dit vraag is omdat de iphone nog niet 'officieel' uit is in nederland, maar ik al wel op een aantal websites zie staan dat providers als vodafone en KPN hem al aanbieden in combinatie met een abbonoment. Ben dus een beetje in de war...

Nog een andere vraag: Werkt google maps al in nederland op de iphone? Dat hij je locatie kan bepalen etc?

En de laatste: Is het mogelijk om de laatste update van apple gewoon op je ipod te zetten? Heb geen idee wat inmiddels wel en wat niet gekraakt is.

Voor degene die de ontzettende moeite heeft gedaan om dit bericht af te lezen, alvast bedankt! Voor degene die ook nog een mooi antwoordje neerkwakt, SUPER bedankt!

Gegroet en we bellen...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-06-08, 20:35
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Met iLiberty+ kun je hem unlocken, dan kun je alles gebruiken en ook issie dan Simlockvrij. Je kan via de Installer app de Nederlandse taal installeren mogt je dit willen...
ook kun je gewoon altijd up to date blijven
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT

Laatst gewijzigd door iMario; 03-06-08 om 20:39.
  #3  
Oud 03-06-08, 20:39
Tommeke Tommeke is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 6
Standaard

Gozer, bedankt! Als ik het goed begrijp, zijn er dus eigenlijk geen verschillen meer tussen het gebruik van de iphone in de US en in NL? Behalve dan dat je het een en ander moet unlocken in NL uiteraard...
  #4  
Oud 03-06-08, 20:43
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommeke Bekijk bericht
Gozer, bedankt! Als ik het goed begrijp, zijn er dus eigenlijk geen verschillen meer tussen het gebruik van de iphone in de US en in NL? Behalve dan dat je het een en ander moet unlocken in NL uiteraard...
Je kan hem gewoon in NL gebruiken door hem te unlocken met bijv. iLiberty+ (zijn er nog wel een paar)
Snel 1 aanschaffen dus!?
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #5  
Oud 03-06-08, 20:45
Tommeke Tommeke is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 6
Standaard

Idd, krijg vrijdag centjes binnen en ben dus zeker wel van plan om er een aan te schaffen. Zie op martkplaats iphones van 16 GB voor 495 staan, is dit een beetje een schappelijke prijs?
  #6  
Oud 03-06-08, 20:46
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommeke Bekijk bericht
Idd, krijg vrijdag centjes binnen en ben dus zeker wel van plan om er een aan te schaffen. Zie op martkplaats iphones van 16 GB voor 495 staan, is dit een beetje een schappelijke prijs?
Dat is wel een normale prijs voor een iPhone 16GB.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #7  
Oud 03-06-08, 21:02
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Waarom wacht je niet op de nieuwe iphone 3G die deze maand normaal uitkomt.
Aanstaande maandag zal hij worden voorgesteld.
  #8  
Oud 03-06-08, 21:06
Tommeke Tommeke is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 6
Standaard

Mja probleem is een beetje dat ik dringend een nieuw toestel nodig heb. Voordat de nieuwe iphone hier uitkomt met alle nodige hacks erbij duurt dat denk ik nog wel even, aangezien dat ook zolang duurde bij de release van de eerste iphone.
Of bedoel je dat die deze maand in nederland uitkomt + werkende feautures?
  #9  
Oud 03-06-08, 21:29
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Ik ga deze sluiten want met de trefwoorden uit je vragen kan je in de zoekfunctie al je antwoorden vinden
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Miniaturen op dit forum niet te openen op iPad? Serena iPad algemeen 2 24-07-10 21:47
(waarschijnlijk stomme) Unlock vraag (39 / 8Gb) Pjotr-C Archief 1 07-02-10 23:03
Algemene vraag iPhone (waarschijnlijk erg makkelijk) :) Roger Sanchez Archief 5 03-11-08 20:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:39.