Telefoon discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren waren mij Iphone en ik in de war en heb ik een reset gedaan. Nu staat de 'telefoon icoon' niet meer in de onderste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Telefoon
Gisteren waren mij Iphone en ik in de war en heb ik een reset gedaan. Nu staat de 'telefoon icoon' niet meer in de onderste rij maar tussen de rest van de programma's. Hoe kan ik dit herstellen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je vinger op de PHONE applicatie houden totdat ze wat bewegen. Dan de PHONE app. naar de gewenste plek " sleuren" en loslaten. Plakje cake !
|
|
||||
|
||||
Tja vind het alleen jammer dat zo iemand niet even beter zoekt naar antwoorden. Als je bijvoorbeeld alleen al een filmpje bekijkt van een introductue van de iphone, dan kun je dit zelf al nazoeken en nadoen.
|
||||
|
||||
Een mens is nu eenmaal ... ( drie letters , lijkt op ...)
|
|
||||
|
||||
Aangezien het is opgelost en inderdaad de zoekfunctie het probleem sneller had kunnen oplossen een slotje.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
telefoon nummers | perryjong | iPhone algemeen | 1 | 24-09-10 18:55 |
telefoon favorieten | wrc1 | iPhone algemeen | 2 | 15-07-10 13:50 |
Onbetrouwbare telefoon ? | spinezdp | iPhone algemeen | 0 | 26-11-08 21:47 |
Top Telefoon! | henzepietje | iPhone algemeen | 0 | 16-02-08 17:31 |
|
|