iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/14084-grote-firmware-2-0-0-pre-unlock-topic.html)

FlorianG 15-07-08 11:02

nog maar 6 uur op de yiphone teller;) dev team zal hun tool morgen wel uitbrengen...

marcoryn 15-07-08 11:23

Zijn hier overigens Iphoneclubbers onder ons lid van het Dev team? Ben wel benieuwd. Het zou zo maar kunnen!!!!

RoelG 15-07-08 11:44

Lol, als ze dat waren gaan ze dat zeker niet zeggen hoor... :)

UhaZz 15-07-08 11:51

Weet er iemand of je de app store via iTunes al kan gebruiken als je iphone nog niet geupdate is naar 2.0 ?

GrEeTs FrOm Uh4Zz__

macfreaker 15-07-08 11:53

Nee, deze kun je niet gebruiken omdat het een ander framework is. :D

Brimme 15-07-08 12:01

Waarom worden hier steeds alle berichten die je post verwijderd op geëdit ?
De moderators beginnen een beetje op moderators van Gathering of tweakers te lijken. verwijderen zonder reden en hebben teveel macht.

Ik post een normaal berichtje waarin staat dat gister nadat de post van dev team werd gepost de teller aftelde tot vanavond 18:00 en dat hij nu optelt.

Waarom wordt dit verwijderd? dit lijkt me nuttige informatie.

echt jammer ik dacht dat iphoneclub een goed forum was. helaas is het gewoon een soort GOT forum.

"R" 15-07-08 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brimme (Bericht 142640)
Waarom worden hier steeds alle berichten die je post verwijderd op geëdit ?
De moderators beginnen een beetje op moderators van Gathering of tweakers te lijken. verwijderen zonder reden en hebben teveel macht.

Ik post een normaal berichtje waarin staat dat gister nadat de post van dev team werd gepost de teller aftelde tot vanavond 18:00 en dat hij nu optelt.

Waarom wordt dit verwijderd? dit lijkt me nuttige informatie.

echt jammer ik dacht dat iphoneclub een goed forum was. helaas is het gewoon een soort GOT forum.

Valt wel mee hoor :), heb jouw post over de klok in ere hersteld, was er tussendoor geglipt. Je zult overigens verbaast staan over de wat minder on topic posts die hier worden gedaan, vandaar dat er is gekozen om enig overzicht te houden. Groet,

Guest-20201108204737 15-07-08 12:05

Snap niet wat nou de hele bedoeling is van die teller van het Dev-team. Is het gewoon als een stunt of heeft het daadwerlijk ook een bedoeling. De teller staat bij mij nog steeds op 12 uur. Ben heel benieuwd of geohot zen belofte waar kan maken. Vrees eerlijk gezegt het ergste.

"R" 15-07-08 12:12

Modbreak:

Hoi allen.
Er komt een enorme hoeveelheid posts op ons af de laatste paar dagen, geweldig natuurlijk, eindelijk weer aktie op het forum rond ons geliefde speeltje!!

Om het mod-team niet geheel gek te maken :eek:, verzoeken wij jullie vriendelijk om alleen relevante posts te plaatsen. Om de 10 minuten een post dat een internet klok op een site weer 10 minuten verder is, is duidelijk "wat minder relevant" zeg maar :rolleyes:.

Ook posts als "ik plas bijna in mijn broek van de spanning" of, "spannend hoor, ik kan niet wachten" voegen niet zo erg veel toe, we verzoeken jullie dan ook vriendelijk om van dat soort posts af te zien. We hopen dat jullie begrijpen dat dit soort posts wordt verwijderd.

Thanks a lot, namens het team


alo-b 15-07-08 13:10

voor alle mensen die de teller van yiphone niet begrijpen, ik leg het wel eventjes uit.
Het staat in seconden.

17635186

Dat staat er nu.
De laatste 3 cijfers zijn 100este seconden. Dus het is nog 17635 seconden en 186 100ste. Deel 17635 door 60 en je hebt het aantal minuten. 17635 : 60 = 293,917
Deel dit weer door 60 en je hebt het aantal uren. 293,917 : 60 = 4,9 uur. Natuurlijk heb ik het wel een klein beetje afgerond, maar dat boeit niet. Het is nu 13:09.
13:09 + 4,9 = 18.00.

modjes, niet verwijderen a.u.b.

blahblah 15-07-08 13:27

Tsja, ik moet zeggen dat dé functie waarom ik 2.0 zou willen draaien nu tegen blijkt te vallen en dat is die zogenaamde push-functionaliteit. Het heeft allemaal geen barst met push te maken blijkt nu, ik vind het op het randje van oplichting als je de keynote van de 3G bekijkt. Maar goed. Verder is nu alleen de App Store nog interessant lijkt het, verder is de 2.0 versie een draak van een firmware versie als ik TUAW zo eens lees: instabiel en traag.

Het zou wellicht helemaal geen gek idee zijn om met je 2G iPhone één of twee versies af te wachten.

Destiny 15-07-08 17:58

blog.iphone-dev.org | Not sat on our hands...

Paz 15-07-08 18:58

Jailbreak Chat nu live op tuaw.com
 
The Unofficial Apple Weblog (TUAW)

Destiny 15-07-08 19:03

Draadjes samengevoegd

tommie 15-07-08 19:06

interessante uitspraak van die pytey over de release:
pytey - Watch this space! ;) Lets just say we are warming up the Bittorrent trackers.

Paz 15-07-08 19:09

11:07
ericasadun - How will the 2.0 framework changes (there are significant ones! these are the library that power the iPhone) affect Installer.app? Will old applications still work?

11:08
pytey - Applications will need to be fixed and recompiled, there are loads of fantastic apps that didn't make it into the AppStore, so these will be offered by installer.app and cydia. Great apps are being prepared to be distributed on installer.app it will be a great compliment to the Appstore.

Gligoth 15-07-08 20:07

Die website is inderdaad overbelast. En ik blijf vandaag idd laat op miss komt het vanavond/vanacht uit :D

Gligoth 15-07-08 20:26

Op het moment van schrijven werkt de site weer goed.

Brimme 15-07-08 20:31

Ik verwacht even helemaal niks meer :( wacht het wel rustig af.

tbeumer@ 15-07-08 21:10

Zal komend weekend wel pas wat komen...
Nog even geduld en dan genieten!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:19.