iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/14084-grote-firmware-2-0-0-pre-unlock-topic.html)

truckdiver 10-07-08 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 137983)
Nou ik heb net geupdate naar 2.0fw347 activeren kan je dus wel vergeten Dat is wachten op het dev-team. Ik was al unlocked op de baseband van de laatste 3 beta's en die blijft gewoon unlocked. Dus de baseband bij deze versie is gewoon 04.05.04_G. Ik kan dus ge woon bellen en gesmsed worden haahahahahaha op een niet geactiveerde iPhone

heb je remote van de appstore dan al kunnen gebruiken?

iScorpio 10-07-08 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 137983)
Nou ik heb net geupdate naar 2.0fw347 activeren kan je dus wel vergeten Dat is wachten op het dev-team. Ik was al unlocked op de baseband van de laatste 3 beta's en die blijft gewoon unlocked. Dus de baseband bij deze versie is gewoon 04.05.04_G. Ik kan dus ge woon bellen en gesmsed worden haahahahahaha op een niet geactiveerde iPhone

Dus als ik het goed begrijp kan je dus wel gebeld worden en zelf bellen? Heb je al je geïnstalleerde programma's behouden en begin je weer nieuw?

Wat werkt er dan niet? Ben nieuwsgierig omdat ik dezelfde uitgangspositie als jij hebt ;)

Michael 10-07-08 19:35

Jullie lezen niet goed geloof ik. Ik hb een niet geactiveerde iPhone die wel kan bellen omdat ik een unlockte baseband heb. Dat houdt dus in dat de iPhone wel kan bellen en gebeld worden maar dat ik niet bij het springboard kan komen omdat ik niet geactiveerd ben.

truckdiver 10-07-08 19:39

was te mooi om waar te zijn.
bij OMT is er de eersta al die een upgrade heeft gedaan en nu vast zit :-)
iphone wil niet in dfu enz...

Michael 10-07-08 19:48

Het dev team heeft alles klaar staan een kwestie van uren denk ik. Alles gaat eerder omdat de iphone FW eerder is gelekt van de apple website. Dus ik hoop dat het dev team ook eerder lekt :D:D:D

"R" 10-07-08 19:56

dienstmededeling
 

Modbreak:

Allen, zullen we dit draadje gebruiken voor "onze" vorderingen met het unlocken van 2.0.0?
("onze" = leden van dit forum).
Ik schoon dit draadje in ieder geval even op. Off topic posts worden verwijderd, we vertrouwen op jullie begrip en medewerking......


Dennis² 10-07-08 22:05

De Administrator van het Iphone Dev Team (Sam) heeft een IRC kanaal geopent: PwnageTool - Hack the iPhone @ IRC.

Waarschijnlijk zullen ze het rondt 0.01 uitbrengen aangezien de crew oproept te wachten tot vrijdag. PwnageTool 1.2 is tevens wel ready.

Nu maar wachten!:D

Edit chatkanaal:
IRC network at irc://irc.osx86.hu/iphone-dev

Let op: Wil je meechatten dan moet je Sam @ Hackint0sch een PM sturen met je IP-adres. Hij zal je dan unbannen vanwege de spambots..:(
Mja laat ze maar even met rust wat ze hebben het nu al druk zat!

MP3-junky 10-07-08 22:12

Gizmodo bevestigd :IPhone 2.0 Unlock: iPhone OS 2.0 Unlocked (YES!)

Dennis² 10-07-08 22:24

Het is echter nog niet duidelijk wanneer de WinPwnageTool 1.2 wordt released...
Misschien brengen ze ook tegelijkertijd de update van XPWN uit :)

Destiny 10-07-08 22:41

En waarom denk je dat?

Michael 10-07-08 22:46

Omdat het windows is destiny Vorige keer duurde dat ook heel lang

Iphone-Newbe 10-07-08 23:10

Mischien een stomme vraag maar ben ook pas sinds woensdag in het bezit van een Iphone maar hoe zit het met de geinstalleerde apps? Ben ik deze kwijt na een update van de Firmware?

Destiny 10-07-08 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 138270)
Omdat het windows is destiny Vorige keer duurde dat ook heel lang

Daarom lijkt het me niet dat ze het samen gaan uitbrengen.

mdiersma2 10-07-08 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Iphone-Newbe (Bericht 138307)
Mischien een stomme vraag maar ben ook pas sinds woensdag in het bezit van een Iphone maar hoe zit het met de geinstalleerde apps? Ben ik deze kwijt na een update van de Firmware?

Yup... en voorlopig ook niet beschikbaar ... de installer zit er nml niet meer in

ArB 10-07-08 23:16

ik verwacht wel een update van xpwn en die is er wel voor windows.
lekker weer in een command prompt tikken :D

Destiny 10-07-08 23:17

@Michael: Nog steeds zeker dat je hem binnen een dag hebt?:p Aangezien die activatie

Destiny 10-07-08 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mdiersma2 (Bericht 138320)
Yup... en voorlopig ook niet beschikbaar ... de installer zit er nml niet meer in

Als er een update komt van Winpwn of pwnage dan zit er wel installer in.

mdiersma2 10-07-08 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 138329)
Als er een update komt van Winpwn of pwnage dan zit er wel installer in.

You are so right... :-) je kan apps via sources toevoegen :-) slipped my mind...

Michael 10-07-08 23:29

Er zit een installer op Kijk maar op het blog van het dev team blog.iphone-dev.org | Living in sweet harmony!

ArB 10-07-08 23:34

Zibri waarschuwd om ook itunes niet te updaten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:14.