iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/14084-grote-firmware-2-0-0-pre-unlock-topic.html)

matthijst 11-07-08 22:14

Benieuwd of ze met fw2.0 nu ook externe GPS-ontvangers "toelaten" op de 1e gen iPhone... Iemand daar al iets over gehoord?

Destiny 11-07-08 22:18

Ga daar maar niet vanuit.

bluevoice 11-07-08 22:21

Wat raar, mijn iTunes versie 7.7 zegt nog steeds dat 1.1.4 de nieuwste software voor mijn iPhone is. Is hier iets aan te doen?

pevi 11-07-08 22:23

Zoek naar update misschien?

flipbosch 11-07-08 22:24

Mijne ook. Ik heb hem wel los gedownload dus via Alt + zoeken naar updates moet het ook lukken, maar niet echt netjes.

Raar inderdaad. Misschien heeft het te maken met de drukke apple servers :S

bluevoice 11-07-08 22:25

Update: Weird, nu doet ie het ineens wel.

batalhador 11-07-08 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door segers909 (Bericht 139527)
OH YES, THIS SOUNDS VERY GOOD! how long you reckon till release??
T-Minus 3 hours, maximum.
Staat in de commentaar op de blog.. Klinkt goed :)

Waar staat dit ?
heeft iemand van het dev-team dat geschreven?

Destiny 11-07-08 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door batalhador (Bericht 139552)
Waar staat dit ?
heeft iemand van het dev-team dat geschreven?

Staat in de comments.

flipbosch 11-07-08 22:28

Vreemd..

Na software update voor osx 10.5 gedaan te hebben vindt hij wel opeens 2.0
Snel downloaden mocht de unlock uitkomen.

ControlSje 11-07-08 22:29

Ok ik begrijp er niets meer van...mijn iMac zegt dat 1.1.4 de laatste versie is terwijl mijn PC zegt dat er een nieuwe versie 2.0 beschikbaar is...:confused::confused::confused:

Michael 11-07-08 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice (Bericht 139548)
Update: Weird, nu doet ie het ineens wel.

Blijven proberen Ze hebben nog steeds problemen met servers

matthijst 11-07-08 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 139539)
Ga daar maar niet vanuit.

Nee, doe ik ook niet, maar dan krijg je straks, met GPS navigatiesoftware de vage situatie dat een paar miljoen v1 iPhonebezitters niet zouden mogen/kunnen navigeren, terwijl dat volgens mij vrij simpel aan te passen is, voor Apple :mad:

bluevoice 11-07-08 22:31

Michael heeft gelijk, blijven proberen. Ik ben hem nu aan het downloaden.

ControlSje 11-07-08 22:31

@Michael: Ik neem toch niet aan dat mijn iMac een andere server raadpleegt als mijn PC...

Mauske 11-07-08 22:35

Op de site van de Telegraaf staat dat de Iphone 3G gekraakt is en op alle provider netwerken te gebruiken is en dat hij gekraakt is door medewerkers van een Nederlandse website ! haha.... onzin verhaal natuurlijk!

flipbosch 11-07-08 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door batalhador (Bericht 139552)
Waar staat dit ?
heeft iemand van het dev-team dat geschreven?

Staat hier idd: blog.iphone-dev.org | Back at the dev ranch

Alleen hoort hij niet bij het team volgens mij. Zeker niet als je zijn andere post leest. Weet dus niet of we er waarde aan mogen hechten.

pevi 11-07-08 22:47

Hoe download ik alvast FW 2.0 vanuit itunes naar schijf? (OSX)

flipbosch 11-07-08 22:48

VIdeo is online van de nieuwe unlock blog.iphone-dev.org

bwbboot 11-07-08 22:50

[SIZE=4]The money shot[/SIZE]

So guys, below is a link to the video of the upcoming PwnageTool 2.0
Many many hours have gone into this and now it should be as easy enough for your grandmother to use.
We’ve added lots of new features, including 2.0 support, spotlight file indexing of .ipsws, canned websearches, installer custom configuration, custom root partitions and various other things that you’ll see on the release. Release date is soon although not this weekend. So check out the video, hopefully it will hold you off until we release. Video is here Music by the Marx brothers :-)

Michael 11-07-08 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pevi (Bericht 139588)
Hoe download ik alvast FW 2.0 vanuit itunes naar schijf? (OSX)

Misschien is lezen moeilijk Pevi maar ik had al eerder geschreven dat je moet blijven proberen ivm server problemen Apple

pevi 11-07-08 22:51

Zo HOT dat de server down is!

iCulture 11-07-08 23:00

iPhone Dev Team plaatst video Pwnage Tool 2.0 voor iPhone firmware online
 
Het iPhone Dev Team heeft zojuist de video van de nieuwe Pwnage Tool 2.0 online gezet.

Lees verder over: iPhone Dev Team plaatst video Pwnage Tool 2.0 voor iPhone firmware online

Tag:

Michael 11-07-08 23:11

Modbreak:
Ik weet dat het vervelend is dat het pwnagetool niet dit weekend uitkomt. Maar dit hoeft hier niet gemeld te worden. Gebruik daarvoor de chat. En hou deze topic zuiver voor activatie en unlock van FW 2.0


luka 11-07-08 23:41

http://xs1.iphwn.org/video_assets/pwnage_final.mov
als je goed kijkt staat er opeens onderaan dat je 2.0 moet kiezen als je er een na 11 july hebt gekocht, wat dus wil zeggen 3g support
maar unlocken is niet het enige wat PWNAGE doet dus, of unlocken ook meteen op 3g werkt….
mb…

iMario 11-07-08 23:49

komt die van windows ook meteen na het weekend?

iFilip 11-07-08 23:52

Windows: NEEN, ik vrees zelfs dat die van MAC zelfs dit weekend niet haalt! Het DevTeam hanteert dezelfde werkwijze als Apple; eerst de mensen zo geil maken om ze daarna met een zacht smoesje (lees video) nog even te paaien ;-). Ik denk dat Zibri (Ziphone) zich momenteel een kriek lacht; laat staan mocht hij eerst met een unlock komen.

Michael 11-07-08 23:52

Wat nog het meeste opvalt in het filmpje, na de euforie, is dat nergens 2.0 wordt gepwnd. Niet de iphone versie en niet de ipod versie. Verder mag dan de verschillende iphones worden aangeduid, die van voor en na 11 juli, maar hoe zit het dan met de unlock en activatie van iPhone 1.0, ik zie in het filmpje alleen 114. Is het een oud filmpje of neemt het dev-team ons in de maling??

Michael 12-07-08 00:10

Een deel van de twijfel wordt door dev-team zelf weggenomen
Citaat:

UPDATE: Please don’t pay close attention to the wording in the popups of PwnageTool as this is mainly placeholder text while we finalize everything for release. PwnageTool works with 2.0 upgraded 1st gen iPhones.

niels1981 12-07-08 00:20

maar dan werkt ie dus niet met de iphone 3g of zit ik nu fout??

Destiny 12-07-08 02:54

Nee, dit werkt ( nog ) niet met de 3G ;)

MarkBender 12-07-08 03:04

ben benieuwd hoelang het duurt voor de iPhone 3G wordt geunlocked... Ik heb hem nu thuis liggen. Kan ik hem wel alvast activeren? via t-mobile? ik moet namelijk nog 3 maanden kpn abonnement overbruggen. Kan ik hem zo alvast gebruiken als iTouch?

Destiny 12-07-08 03:09

Je kan hem sowieso activeren als het abonnement bij T-Mobile is ingegaan. Dan kun je er ook mee bellen.

RoelG 12-07-08 08:48

Deze morgen nog maar eens een Update check gedaan en nu vond hij de 2.0 van de eerste keer. Gister moeten de servers serieus overbelast zijn geweest :)

dudematters 12-07-08 09:17

Heeft iemand al een update gedaan met een t-mobile abonnement? Ik gebruik nu 1.1.4 met een t-mobile sim kaartje, zou een upgrade dan wel goed gaan? Of denk ik helemaal verkeerd?

robinspeijer 12-07-08 09:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dudematters (Bericht 139742)
Heeft iemand al een update gedaan met een t-mobile abonnement? Ik gebruik nu 1.1.4 met een t-mobile sim kaartje, zou een upgrade dan wel goed gaan? Of denk ik helemaal verkeerd?

Je kan je iPhone alleen activeren als deze geregistreerd staat in het systeem, zover ik weet. Je zal dus nog even moeten wachten op de hack.

dendirk 12-07-08 09:32

Vraagje :

Ik heb nu een iphone 1.1.4 unlocked etc met iliberty+ op een windows machine.

Momenteel heb ik ook een imac , kan ik nu als de tool vrij komt na het weekend mijn 1.1.4 ----2.0 unlocken op de imac en daarna verder werken op mijn windows machine (om te synchroniseren etc.)

Of is het eens unlocked op een windows machine altijd opeen windows machine?

misschien domme vraag maar jah ... :)

robinspeijer 12-07-08 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dendirk (Bericht 139750)
Vraagje :

Ik heb nu een iphone 1.1.4 unlocked etc met iliberty+ op een windows machine.

Momenteel heb ik ook een imac , kan ik nu als de tool vrij komt na het weekend mijn 1.1.4 ----2.0 unlocken op de imac en daarna verder werken op mijn windows machine (om te synchroniseren etc.)

Of is het eens unlocked op een windows machine altijd opeen windows machine?

misschien domme vraag maar jah ... :)

Ja, dat kan. Unlocked is unlocked, dus als hij eenmaal unlocked is kan je het zowel op de mac als op de PC gebruiken. Het is namelijk alleen maar de baseband in de telefoon zelf die aangepast is. Deze heeft niks met het synchroniseren van de telefoon te maken.

MCNO 12-07-08 10:35

Nu bij mij eindelijk ook binnen, hoewel ie eerst nog up-to-date was, weer laten kijken naar updates en nu is ie gedownload.

Maar waar staat dat bestandje nu, ik heb een MAC. (jaja 't is nog vroeg :) )

alo-b 12-07-08 10:36

Even een vraagje. Als die hacktool uitkomt, is die dan direct bruikbaar? Zitten er dan niet nog stapels bugs in waardoor het alleen maar je iphone verziekt? Ik vraag het maar even, want straks komt er een tool waar iedereen gebruik van gaat maken, die helemaal niet goed werkt.

Bomans 12-07-08 10:39

Niemand kan nu toch al zeggen of er al dan nier bugs in zitten. Als je het niet meteen vertrouwd, wacht dan een paar dagen af en lees de reacties.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:54.