iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/14084-grote-firmware-2-0-0-pre-unlock-topic.html)

Beaux 07-06-08 00:09

Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic
 
Het is zover apple heeft de 3g iPhone gelanceert en nieuw firmware 2.0.0.
Maar we moeten wachten op een bruikbare hack voor onze iPhone's, tot het zover kunt u het hier volgen.





Destiny 07-06-08 00:14

Het unlocken zal geen probleem zijn hoor. Tenminste niet de baseband zelf. Het erop krijgen m.b.v pwnage wordt lastig, omdat de bootloader eerst gepatcht moet worden

Beaux 07-06-08 00:33

Rekenmaar dat er deze week veel geruchten loskomen, over het feit dat firmware 2.0 hacking. Om het forum netjes/geordend te houden kunnen we dat hier posten.

croiman 07-06-08 00:51

firmware 2.0 is al unlocked, maar nog niet gejailbreaked en nog geen installer.app.
je kunt er al mee bellen en de standaard apps mee gebruiken, maar je zult geen extra apps kunnen installeren, nu nog nie.

Ziphone verklaard op zijn site de unlock vo 2.0 klaar te hebben, maar hij brengt em pas uit nadat hij deze uitvoerig heeft kunnen testen op de officiele 2.0.

T is alleen nog uitkijken of ze een nieuwe bootloader hebben ontwikkeld in de nieuwe iphones of niet, dat is t enige onzekere momenteel nog, en dat zullen we pas weten op t moment hij uit is.

iMario 07-06-08 00:53

ZiPhone ga ik alleen niet gebruiken.
Dan nog maar ff wachten....:rolleyes:

croiman 07-06-08 00:55

ik wacht op de update van Winpwn en/of iLiberty. Maar wil de nieuwe iphone zo snel mogelijk hebben.

macfreaker 07-06-08 08:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 123199)
ik wacht het alemaal wel af....

Voor de mac gebruikers onder ons. Het dev-team zal ook wel niet stil gezeten om de voorbije betas te unlocken/jailbreaken maar willen misschien nog geen ruchtbaarheid geven zoals sommige (zibri) dan wel doen. :rolleyes:

Michael 07-06-08 09:05

De laatste beta is ook al jailbroken en unlocked. Maar het Dev-Team wacht met het uitgegeven van Pwnage1.2 tot 2.0 door Apple is vrijgegeven. En wat Destiny zegt de nieuwe iPhone heeft een nieuwe bootloader. Dus maar hopen dat Geohot daar gauw weer een lek in vindt

Destiny 10-06-08 07:53

Zibri kan nooit weten dat de unlock al werkt op de nieuwe iPhone. Hij kan nog niet met de nieuwe bootloader gewerkt hebben.

http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=1319

Oh Ow ?

"R" 10-06-08 11:07

Modbreak:

Leuk idee om vooralsnog alle pogingen in dit draadje te melden en te bespreken :)
We zullen, met jullie welnemen, teneinde e.e.a. leesbaar te houden, alle offtopic posts direct verwijderen.
Dit zou nl. wel eens een lang draadje kunnen worden.
Ook (oprecht gemeende) steunbetuigingen zonder nieuwswaarde zullen worden verwijderd.
Thanks voor jullie medewerking, ennuh, ......ben benieuwd :rolleyes:


simba 10-06-08 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 124957)
geen unlockerij meer...:(
dat is wel ff grote shit!

Unlocken zal niet echt verdwijnen (denk ik). Echter het wordt nu moeilijk om tegen een voordelige prijsje een iphone te scoren in US.

croiman 10-06-08 18:06

Gewoon wachten tot hij hier ook uit is, en dan nog jailbreaken vo native apps (zonder betalen) die nie van apple zijn, Pwnage tool update alleen vo Mac? nog niet vo win ?

DaanKuipers 10-06-08 21:10

Hoe kun je firmware 2.0 op je Iphone krijgen, ik heb nu versie 1.14. Of moet ik gewoon wachten dat die gehackt is.

met vr gr

Daan Kuipers

truckdiver 10-06-08 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaanKuipers (Bericht 125366)
Hoe kun je firmware 2.0 op je Iphone krijgen, ik heb nu versie 1.14. Of moet ik gewoon wachten dat die gehackt is.

met vr gr

Daan Kuipers

wachten tot die gehackt is.
niet updaten ook al staat die in itunes binnen een paar dagen of weken.
als je het toch doet is je iphone niet bruikbaar.
zosnel er een hackmethode is lees je het zeker op dit forum

DaanKuipers 10-06-08 21:40

top en bedankt voor je antwoord ik vermoedde dit al! Niet upgraden dus via itunes

croiman 10-06-08 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaanKuipers (Bericht 125366)
Hoe kun je firmware 2.0 op je Iphone krijgen, ik heb nu versie 1.14. Of moet ik gewoon wachten dat die gehackt is.

met vr gr

Daan Kuipers

Je kunt die vinden op t net, firmware 2.0 die al unlocked is, je iphone moet daarvoor wel gePwned zijn. Deze is unlocked met Pwnage op Mac.
Met Winpwn kun je deze ook zelf unlocken, maar meer kun je er nog niet mee. (even googlen)
Dus nog geen installer.app, bsdsubsystem, enz.... Maar baseband unlocked zodat je ermee kunt bellen.

DaanKuipers 11-06-08 09:31

Croiman, bedankt voor je opmerking, ik ga me er zeker aanhouden en wacht de hack af!

Haagze sf2 10-07-08 00:58

hoe hebben jullie 2.0 dan unlocked?
heb hem nu wel geactiveerd alleen unlocked lukt me niet ( via winpwnd dan he.. )

Michael 10-07-08 06:56

We hebben 2.0 niet geactiveerd maar wel de baseband unlocked.
De 2.0 Haagse die jij gebruikt was de enige die met pwnage kon worden gebruikt na die was het alleen mogelijk de fw te decrypten en de Baseband eruit te halen en te unlocken.
Daarom draait mijn iPhone maar ook die van ArB op baseband 04.05.04_G. De baseband van de laatste drie beta's

iScorpio 10-07-08 09:42

Nog even geduld en we kunnen allemaal genieten van een volledig werkende 2.0 firmware op onze iPhone V1. Wat ik begrijp op verschillende sites is dat de pwnage unlock software (binnenkort) al klaar is.

Gelukkig heb ik hier de 5A345 firmware (beta 8) hier al klaar liggen. Dit wordt waarschijnlijk de firmware die gebruikt gaat worden op de iPhones V2.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:19.