iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   [iPhone 3G] Meningen ! (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/14208-iphone-3g-meningen.html)

Destiny 09-06-08 21:04

[iPhone 3G] Meningen !
 
Eindelijk hij is er !!
Ik vind hem zelf qua specs wel erg vet. GPS en 3G zal ik vaak gaan gebruiken. Het is alleen jammer dat hij pas op 11 Juli uitkomt.
Wat vinden jullie ( moderators, guru's enzo. ) ervan?

Ik heb alleen nog een vraag. Komt de 2.0 firmware dan ook pas op 11 Juli uit ? Of is daar nog niks over bekend ?

Greetz,

Van een erg blije Destiny :D

Michael 09-06-08 21:18

Ik zei al dat ik hem besteld heb ;-))) Maar is dat nog wel nodig nu hij zo "goedkoop" wordt. Al denk ik wel dat dat de prijs is van een gesubsidieerde iPhone is
En iet 130 zoals de iPhoneclub zei maar wat Apple altijd doet dollars omzetten naar euro's 199 voor een 6gb en 299 voor een 16gb
Vette iPhone maar weer maar dat vind ik ook nog steeds van de eerste

Destiny 09-06-08 21:31

Ik zou hem graag via jouw willen als dat kan. Hij komt toch eerder in Amerika ??
Hierbij bestel ik graag een 16GB Witte uitvoering :D
Als je meer info hebt Michael dan hoor ik het graag :D

Destiny 09-06-08 21:39

Wanneer komt hij nou uit in Amerika ?

Michael 09-06-08 21:40

11 juli denk ik

Destiny 09-06-08 21:43

Hebbe !!!! Hebbe !!!!
Jammer dat we nog een maand moeten wachten :(:(:(

bluevoice 10-06-08 10:50

Ik ben toch erg benieuwd naar de prijzen van de iPhone abbonnementen bij T-Mobile. Ik heb nu een Sim only bij T-mobile i.c.m. Pocket Internet Totaal.

Hoe zit het eigenlijk, kunnen ze Visual Voicemail ook afzonderlijk per toestel aan- / uitzetten of wordt het een dienst voor alle abbonne's met iPhone?

Michael 10-06-08 11:13

Ik denk dat we dat even moeten afwachten. De prijzen voor een abbo zullen wel tussen de 40 - 50 euro komen te liggen met dataplan enz. Duur dus en ook nog eens voor 2 jaar.
Ben wel benieuwd hoe ze dat in Belgie gaan oplossen met het verbod op koppelverkoop. Het zou kunnen zijn dat het net zo gaat worden verkocht als in Frankrijk. Maar zowel apple.be en mobistar zwijgen in alle talen hierover.

bluevoice 10-06-08 11:33

Hmmzzz, jammer van de prijzen, is het misschien nog mogelijk om eentje via jou aan te schaffen?


En wat visual voicemail betreft? Hoe zit het daar eigenlijk mee? Verwacht je dat we straks hier ook gebruik van kunnen maken bij T-Mobile (ook als heb je dan geen iPhone abbonnement)?

Michael 10-06-08 11:40

Ik denk wel dat dat gaat werken

truckdiver 10-06-08 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 124980)
Ik denk dat we dat even moeten afwachten. De prijzen voor een abbo zullen wel tussen de 40 - 50 euro komen te liggen met dataplan enz. Duur dus en ook nog eens voor 2 jaar.
Ben wel benieuwd hoe ze dat in Belgie gaan oplossen met het verbod op koppelverkoop. Het zou kunnen zijn dat het net zo gaat worden verkocht als in Frankrijk. Maar zowel apple.be en mobistar zwijgen in alle talen hierover.

zou mobistar aan koppelverkoop kunnen ontsnappen omdat hun hoofdzetel in Spanje is, en misschien een achterpoortje gevonden hebben?

Michael 11-06-08 00:25

Nee want ze opereren vanuit Belgie en dan geldt de belgische wetgeving

yingie 16-06-08 22:34

Michael, hoe ga jij aan iPhones komen? Als het je lukt wil ik er wel een via jou bestellen, maar aangezien ik verhalen heb gelezen over het in de winkel activeren (in de US) zie ik donkere wolken... haha.

sjowol 17-06-08 02:16

humm ben ik nou gek of lees ik nergens dat je hem bij michael kan bestellen.
een stagiar hiero werkt als bijbaantje in de applestore om de hoek en vertelde me dat je echt niet om het at&t abo heenkan en ik neem aan dat apple wel wat heft geleerd van v1 :-s ik vrees dus weer een nieuwe bootloader, ondergrondse "datauitwisseling" om te checken of je wel goed zit en datsoort nazi-praktijken maarja erst maar eens zien wat zibri, geohot en de gang ermee uitspoken, vooralsnog zie ik het somber in.
overigens hoeft die 3g voor mij niet en gps lijkt me erg cool maar dan wel graag zonder internetconnectie dus gewoon met kaarten uploaden...
kortom:ik hou het nog ff bij mijn 8gig 114 unit :)

Michael 17-06-08 07:38

Hohoho ik ben geen dealer hahahahaha
Ik heb er een paar besteld maar dat was voor de voorwaarden van at&t en apple dat je moet activeren in de winkel

yingie 17-06-08 10:15

Dat wilde ik dus weten, haha. Anders had ik inderdaad gezegd: nou, Michael, bestel er ook eentje voor mij... :rolleyes:

Destiny 17-06-08 17:14

Ben echt benieuwd hoe die contactpersoon van Michael eraan gaat komen :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:50.