//

Activatie voortaan direct bij koop.

Activatie voortaan direct bij koop. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Als het waar is dat straks de nieuwe iPhone met een toeslag van 200 dollar simlock vrij is, blijft het net zo interessant als bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 10-06-08, 13:16
DurdenDesign DurdenDesign is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 39
Standaard

Als het waar is dat straks de nieuwe iPhone met een toeslag van 200 dollar simlock vrij is, blijft het net zo interessant als bij de oude iPhone... ik hoop het maar!!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 10-06-08, 13:21
2Kay 2Kay is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 27
Standaard

Mja in de US zal het wel niet zo zijn, ik voel er zelf ook vrij weinig voor een abbo erbij te nemen. Zal dus rustig af moeten wachten totdat deze los te verkrijgen is ( welke manier dan ook )
  #23  
Oud 10-06-08, 13:21
fjbrands fjbrands is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 23
Standaard

marktplaats 16 gig zijn nog te duur op marktplaats vanaf 16gb
  #24  
Oud 10-06-08, 13:25
2Kay 2Kay is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 27
Standaard

FJBrands, ik neem aan dat je het over de huidige iPhone hebt?

Neem anders eens een kijkje bij vraag & aanbod op dit forum.
  #25  
Oud 10-06-08, 14:06
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Ja duhuu heeft hij het over de iPhone 1.0. Anders word je afgezet.

Iedergeval, ikzelf ben erg geduldig met die 3G en wacht lekker af wat er allemaal gaat gebeuren. Ik zie het wel weer helemaal voor me dat er weer van alles gespeculeerd word, om het maar voor jezelf zo leuk mogelijk te maken. Wacht gewoon lekker af luitjes en dan zien we 11 Juli wel.

Dit is de manier hoe ik erover denk he
__________________
Iphone 3GS 16GB White - New Bootrom - 4.0 Jailbreaked and Unlocked
  #26  
Oud 10-06-08, 14:10
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PauluS87 Bekijk bericht
... Wacht gewoon lekker af luitjes en dan zien we 11 Juli wel ...
Jullie wel, wij niet.
  #27  
Oud 10-06-08, 14:25
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Tja daar zit ik niet echt mee Al kwam de iphone hier niet in Nederland, dan is er altijd nog wel een oplossing als dat ding zometeen te kraken valt om uit een ander land de iphone 3G te halen Vandaar zeg ik, doe rustig aan en wacht lekker af wat de "illegale" markt doet
__________________
Iphone 3GS 16GB White - New Bootrom - 4.0 Jailbreaked and Unlocked
  #28  
Oud 10-06-08, 15:08
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PauluS87 Bekijk bericht
Tja daar zit ik niet echt mee Al kwam de iphone hier niet in Nederland, dan is er altijd nog wel een oplossing als dat ding zometeen te kraken valt om uit een ander land de iphone 3G te halen Vandaar zeg ik, doe rustig aan en wacht lekker af wat de "illegale" markt doet
In de winkel direct contract afsluiten gaat toch overal gebeuren waar de iphone verkocht gaat worden? behalve dan in Belgie, maar daar komt hij pas later dit jaar en ik las dat hij dan vermoedelijk 700 euro gaat kosten en als je een abo neemt krijg je een deel daarvan terug.

Dus ik denk dat het nog vrij lastig gaat worden om aan de iPhone 3G te komen hier in NL als je geen abbo wilt afsluiten wil zoals ik.

edit: er zijn natuurlijk nog wel de telecomwinkels die door zullen gaan met iphone verkoop.. maar ook dat is icm een abbonement toch?
  #29  
Oud 13-06-08, 13:22
Oggie Oggie is offline
• iOS 2.1
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 8
Standaard

de penelty free zou een soort sluiproute kunnen worden natuurlijk. Maar dat heeft apple ook wel bedacht.

Ik denk dat je straks wel een iphone kan kopen, zonder hem in de winkel te activeren, hier moet je dan 300 dollar bijleggen (of een ander bedrag), een soort borg.
Indien je dan niet binnen 30 dagen activeerd, wordt dat bedrag in rekening gebracht.
Omdat ze daar met de zwakke dollar werken natuurlijk, zou het nog steeds een stuk goedkoper kunnen zijn om er eentje uit de usa te halen.

Je moet er denk ik wel vanuit gaan, dat je hier dingen als een amerikaans adres etc. moet opgeven. Dus het zou toch nog een beetje tricky kunnen worden.
  #30  
Oud 13-06-08, 13:33
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oggie Bekijk bericht
de penelty free zou een soort sluiproute kunnen worden natuurlijk. Maar dat heeft apple ook wel bedacht.

Ik denk dat je straks wel een iphone kan kopen, zonder hem in de winkel te activeren, hier moet je dan 300 dollar bijleggen (of een ander bedrag), een soort borg.
Indien je dan niet binnen 30 dagen activeerd, wordt dat bedrag in rekening gebracht.
Omdat ze daar met de zwakke dollar werken natuurlijk, zou het nog steeds een stuk goedkoper kunnen zijn om er eentje uit de usa te halen.

Je moet er denk ik wel vanuit gaan, dat je hier dingen als een amerikaans adres etc. moet opgeven. Dus het zou toch nog een beetje tricky kunnen worden.
Dit stond in een memo aan AT&T:

New Activation Process and BRE:
The iPhone 3G will be activated at point of sale when the device is purchased, in store. The BRE period will change from 14 days to 30 days and will require the device to be returned to place of purchase before service is cancelled.

Blijkbaar zal dat dus ook niet makkelijk worden
  #31  
Oud 13-06-08, 13:39
miggy miggy is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 16
Standaard Hoop

Ik hoop dat het nog zonder abonnement gaat. Want met een abonnement ben je niets als je de iphone in de vs aanschaft voor hier thuis, dan betaal je je meteen al blauw aan de kosten. Anders kan ik er misschien nog ééntje in de Canada aanschaffen. Iemand enig idee van de prijzen in Canada? Zouw je de 3G ook kunnen unlocken?
  #32  
Oud 13-06-08, 13:42
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Canada:
iPhone 3G in Canada: alleen met driejarig abonnement » Nieuws » iPhoneclub.nl

Voor hem te unlocken, zijn al zoveel vragen over gesteld. Niemand weet het, want hij is nog niet te verkrijgen!
  #33  
Oud 13-06-08, 13:43
miggy miggy is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 16
Standaard Oké

Oke, ik vertrek 17 juli naar de vs, dan zouw hij al een 7 dagen uit zijn, dan zullen ze al wel geprobeerd hebben hem te unlocken zeker. Dan volg ik dit forum zeker nog goed op.
  #34  
Oud 13-06-08, 13:45
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door miggy Bekijk bericht
Oke, ik vertrek 17 juli naar de vs, dan zouw hij al een 7 dagen uit zijn, dan zullen ze al wel geprobeerd hebben hem te unlocken zeker. Dan volg ik dit forum zeker nog goed op.
Of je hem zonder abo kan aanschaffen is een andere zaak ...
  #35  
Oud 13-06-08, 13:53
miggy miggy is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 16
Standaard

Ja dat abo is echt cut. Ik dacht yes ik ga naar de vs eindelijk kan ik me een iphone aanschaffen die niet al te duur is. Het komt waarschijnlijk daardoor dat die nieuwe 3G Iphones goedkoper op de markt gebracht gaan worden e omdat je een abo moet nemen en Apple krijgt dan van AT&T geld zeker.
  #36  
Oud 15-06-08, 11:07
nillens nillens is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 26
Standaard

ook al moet m direct geactiveerd worden (en dan spreek ik over de states) is geen probleem om m hier alsnog te kraken -> moet je wel van usa abo afraken...
  #37  
Oud 15-06-08, 12:34
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nillens Bekijk bericht
ook al moet m direct geactiveerd worden (en dan spreek ik over de states) is geen probleem om m hier alsnog te kraken -> moet je wel van usa abo afraken...
Het probleem is nog steeds dat je hem niet zult kunnen kopen! Om een AT&T abo te krijgen zul je een SSN (eq. Sofi) nodig hebben!

Geen SSN? Geen iPhone!
  #38  
Oud 16-06-08, 19:58
Webbie Webbie is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 4
Standaard

Vanaf 4 augustus ben ik voor een half jaar in San Francisco. Ik ga daar stage lopen dus krijg ik een amerikaanse creditcard en SSN toegewezen (Dit wordt vanuit het bedrijf geregeld en heb zelf nog geen idee hoe).
Ik wil dan graag een iPhone gaan kopen. Voor mij is het geen probleem om de eerste tijd met een abbonement rond te lopen. Wat ik nog niet weet en graag zou willen weten is hoe gemakkelijk het is om een abbonement af te kopen. Is er van bekend wat je moet doen en vanaf welke termijn je dat kan doen voordat je je iPhone moet inleveren. Laatste lijkt er op dat dit na 90 dagen niet meer hoeft. Dan kan ik in elk geval een iPhone meenemen naar huis en deze hier gebruiken. Dit na enig wachten op het Dev-team.
  #39  
Oud 16-06-08, 20:34
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

je krijgt op je j1 (stagevisum) gewoon een ssn, let wel: dit duurt zo'n 2 maanden voordat je die in huis hebt, en creditcard krijgen is geen probleem, daarvoor stap je gewoon de bank in en dan heb je hem in een paar weken in huis. maarja een 2 jarig abonnement afkopen kan nog weleens duur worden hoor, natuurlijk kan dit gewoon maar dan moet je gewoon dus de abokostten voor die 2 jaar betalen, dat is dus $30 p/m voor de data en dan nog iets van $50 p/m voor de tel, ik schat dus dat je dat iets van $750 gaat kostten (geen ervaring maar gewoon een ruwe schatting)
nee helaas het lijkt er heel erg sterk op dat apple en at&t na V1 wat slimmer zijn geworden! helaas....
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #40  
Oud 17-06-08, 11:45
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

@sjowol: Ik weet natuurlijk niet hoe het in de States gebeurt, maar als je in Belgie een abo wilt "afkopen" betaal je maximum 150 euro. Ongeacht hoeveel jaar/kosten je abo nog zou moeten lopen... Dus als ze daar met de zwakke dollar ook een menselijk bedrag zouden vragen, valt het misschien nog mee?
Maar dan nog, dan is het nog een hele heisa om ginds (US) een abo af te gaan sluiten en je iPhone mee te smokkelen naar huis. Laatst kwam ik nog eens terug van een vlucht en toen merkte ik dat ze de douane-post serieus versterkt en verstrengd hebben. Je komt er niet meer ZO makkelijk doorheen dan pakweg een half jaar geleden...
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Problemen bij activatie bij gebruik Phonebook sim Fexion Unlock 51 04-09-10 16:04
iPhone uit Hong Kong direct uit fabriek, waar te koop? RRPhantom Archief 2 15-02-08 17:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:20.