//

Is deze unlockservice wat?

Is deze unlockservice wat? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Na hier enige weken rondgekeken te hebben ga ik definitief niet zelf unlocken. Mij te riskant aangezien ik totaal geen unix kennis etc. heb en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-10-07, 18:06
DutchVince DutchVince is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 71
Standaard Is deze unlockservice wat?

Na hier enige weken rondgekeken te hebben ga ik definitief niet zelf unlocken.
Mij te riskant aangezien ik totaal geen unix kennis etc. heb en verder volledig atechnisch ben. Ik eindig gegarandeerd met een (wel hele mooie) baksteen.

Nu kwam ik dit tegen( niet als reclame bedoeld uiteraard) voor 50 euro heb je een volledig werkende unlock, met Youtube, Nederlandse taal en NL T9 etc. Een vriend van mij woont in the US kan er dus probleemloos een iPhone meenemen, dus ik zie het wel zitten.

Mijn vraag: kent iemand deze lui en doen ze het goed? Voor de duidelijkheid: ik lever de iPhone af, zij doen de hele unlockprocedure, ik hoef alleen maar koffie te drinken kortom: ik kan mijn iPhone niet verneuken...

Bedankt alvast.

iPhone Unlock Service » De Unlock

Laatst gewijzigd door DutchVince; 25-10-07 om 18:11.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-10-07, 18:24
BadSide's schermafbeelding
BadSide BadSide is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 558
Standaard

Ik geloof wel dat zij hem serieus activeren en simlock vrij maken, maar ik weet ook zeker dat jij dat zelf kan.

Ik weet niet hoe het bij Mac zit, maar ik gebruik Windows, en echte code kwam er niet aan te pas.
Downgraden, activeren, jailbreaken, simlock vrij maken, ging allemaal met programma's waar je maar één keer hoeft te klikken. De rest gebeurde vanzelf.

Of dat ook zo bij Mac is weet ik dus niet, maar het is z'n 50 euro niet waard, vind ik.
  #3  
Oud 25-10-07, 18:38
DutchVince DutchVince is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 71
Standaard

Als iemand mij voor 50 euro een hoop ellende kan besparen vind ik het best. Sterker nog: ik vind het geen geld. En ik kan ze toch als bedrijfskosten opvoeren als ik een factuur krijg.

Ik zie namelijk genoeg posts op dit forum in de trant van "Help, mijn iPhone doet het niet meer, wat moet ik doen... (gevolgd door heel technisch verhalen die ik niet begrijp)", mislukte downgrades, verkeerde basebands etc.

Nee, mij niet gezien
  #4  
Oud 25-10-07, 18:42
BadSide's schermafbeelding
BadSide BadSide is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 558
Standaard

Als het geld je niks kan schelen, dan zou ik het gewoon doen.
Ik denk wel dat ze te vertrouwen zijn, vooral omdat het gewoon zoiets simpels is.
Tenminste, ik zou er natuurlijk wel zelf bij blijven, en niet de iPhone daar zomaar achterlaten.
  #5  
Oud 25-10-07, 19:28
stephenvis's schermafbeelding
stephenvis stephenvis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Voorburg
Berichten: 393
Standaard

Citaat:
ik kan mijn iPhone niet verneuken...
maar zij wel, ik denk dat de kans dat iemand op het forum hem bricked even groot is als zij dat doen, ook denk ik dat je later wel wat problemen krijgt, er zijn best veel mensen die hun iphone 2 keer hebben unlocked.

het is maar advies
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat is deze foutmelding? Melle123 iPhone algemeen 0 30-11-10 20:10
Wat vinden jullie van deze aanbieder? edjepetje Odido (T-Mobile) 10 25-08-10 17:03
Wat betekend deze ikoon? forum.bericht Archief 1 15-07-10 20:18
Weet iemand wat deze tekst betekend MC_MH Chat en geruchten 20 13-11-08 16:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:22.