Kan niks meer openen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik iets open dan gaat hij eerst op zwart scherm en daarna terug naar het home screen , kan zelfs instellingen niet meer openen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() als ik iets open dan gaat hij eerst op zwart scherm en daarna terug naar het home screen , kan zelfs instellingen niet meer
openen ik geraak er wel in met de ssh het probleem is ontstaan toen ik summerboard installeerde heb het al verwijderd met ssh maar nog werkt het niet wat is het probleem? ik hoop dat iemand me kan helpen ![]() Laatst gewijzigd door Michaelhu; 11-06-08 om 21:08. |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Niemand?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Probeer de instellingen via PuTTY eens te openen, door het commando /Applications/Preferences.app/Preferences in te voeren.
Als dit werkt zou je onder "instellingen|Algemeen|Stel opnieuw in" de optie "Herstel alle instellingen" kunnen proberen. |
|
||||
|
||||
![]() Ik ga deze dan maar sluiten want je wordt ergens anders al geholpen
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Help ik kan niks meer. | yucatan | Unlock | 6 | 30-09-10 21:24 |
iPhone: schone 3.0 op 2G en 3G via iTunes en nu kan niks meer | bjornpieneman | Jailbreak | 1 | 19-06-09 00:19 |
Windows: kan niks meer ophalen via i tunes | lubbert24 | iTunes | 6 | 03-03-09 19:50 |
na stanby kan niks meer | djphulser | iPhone algemeen | 3 | 31-08-08 05:15 |
Windows: Kan niet meer herstellen, en niks meer doen. Onbekende bout (9) | Guest-20201028093429 | iTunes | 3 | 21-08-08 22:19 |
|
|