//

EDGE en de videocamera

EDGE en de videocamera discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo lezer, Ik lees hier een paar dingen over EDGE. Mijn iphone geeft steeds aan geen verbinding te kunnen maken met EDGE en na zoekwerk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-06-08, 07:42
AnnemiekVR's schermafbeelding
AnnemiekVR AnnemiekVR is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 27
Standaard EDGE en de videocamera

Hallo lezer,

Ik lees hier een paar dingen over EDGE. Mijn iphone geeft steeds aan geen verbinding te kunnen maken met EDGE en na zoekwerk op google kwam ik erachter dat EDGE niet leverbaar is in Nederland. Hoe kan het dan bij sommige werken ? En wat is dat eigenlijk. Ik begrijp dat het te maken heeft met het verbinding maken. Ik doe dat via Wi-Fi. Is Edge beter ? of inderdaad niet verkrijgbaar enz. enz.

Ook vroeg ik me af hoe ik een video opname kan maken met mijn iphone. Ik kan wel fotos maken. Is daar software voor ? En zo ja welke software dan ?

Dank jullie wel voor jullie reacties. Ik ben nog echt aan het puzzelen met mijn iphone.

groetjes Annemiek
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-06-08, 08:04
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

Dag Annnemiek,zou toch graag willen dat je eens in de wiki gaat lezen en de zoekfunctie leert gebruiken.
hier is info over edge,en als je videorecorder intypt in de zoekfunctie heb je ook meerdere topics om te lezen,hier is er eentje van.
__________________
at your service
  #3  
Oud 13-06-08, 10:33
AnnemiekVR's schermafbeelding
AnnemiekVR AnnemiekVR is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 27
Standaard

Hoi trickdiver,

Dank je voor je reactie maar ik wil je toch even aangeven dat ik wel degelijk gelezen heb en gezocht. Dat ik niet kan vinden waar ik verder mee kan maakt dat ik de vragen stel die ik stel.

Wellicht is het voor jou allemaal veel en veel duidelijker dan voor mij. Dat is erg prettig. Ik heb in het begin al aangegeven nog zoekende te zijn naar alles wat ik ermee kan. Dat wil dus ook zeggen, nogmaal, dat als ik niet het antwoord kan vinden op mijn vraag of zoekopdracht (via google of hier) ik het zelf in eigen bewoording nog eens vraag.

Groetjes Annemiek
  #4  
Oud 13-06-08, 10:34
AnnemiekVR's schermafbeelding
AnnemiekVR AnnemiekVR is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 27
Standaard

sorry, moest dus Truckdiver zijn
  #5  
Oud 13-06-08, 10:39
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

Dan hoop ik dat je verder geholpen bent met de 2 antwoorden die ik je gegeven heb!
__________________
at your service
  #6  
Oud 13-06-08, 10:45
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

EDGE is een verbinding met internet via de GSM operator. Deze operator moet deze verbinding toestaan. Niet elke doet/kan dat. Hierover zijn enkele topics lopend
Wat je zoek opdracht vergat is GPRS en EDGE. 2 verschillende - Gelijke dingen. Kijk even hier ; https://forum.iculture.nl/f1/ip...1820-gprs.html

Let wel voor deze data transmisie betaal je redelijk veel en dus gebruik - ik hem- maar spaarzaam . ( dringende mail of wat dan ook , MMSjes)

De video functie daar was je al mee geholpen dacht ik...?
  #7  
Oud 13-06-08, 10:47
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Als je een videorecorder wil zou ik deze aanbevelen:
https://forum.iculture.nl/f8/ap...amcatcher.html
  #8  
Oud 13-06-08, 11:00
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Ik ga deze op slot zetten want beide vragen zijn beantwoord en konden ook via de zoekfunctie gevonden worden
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 crashed na starten videocamera? Floriszb Muziek, foto & video 1 27-08-10 20:43
videocamera 3g Dion60 iPhone Apps 3 28-12-09 14:03
Windows: Is er nou al een videocamera beschikbaar? lossballos iTunes 5 08-11-08 19:20
videocamera en inzoomen suzuki62 Archief 34 15-06-08 21:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:28.