Vodafone ook werkend? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik krijg binnenkort een Iphone. Kan ik hem ook werken krijgen met nederlandse software op een vodafone netwerk? Kan ik dan ook nog alle ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Ik krijg binnenkort een Iphone. Kan ik hem ook werken krijgen met nederlandse software op een vodafone netwerk? Kan ik dan ook nog alle dingen op de Iphone gebruiken? Zoals sms bijvoorbeeld? Bedankt, Robin |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat dacht je van de zoekfunctie? Al gezocht op Vodafone? Het (juiste) subforum iPhone Software Unlock al goed doorgenomen? Kortom: dit is al veel te vaak aan bod gekomen en om verdere versnippering te voorkomen gaat hier een slotje op.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tethering en MMS werkend met Vodafone | groenlo | Archief | 1 | 23-06-09 01:02 |
Hoe krijg ik Edge werkend met een Vodafone UMTS abo? | Richard2008 | Vodafone | 2 | 20-05-08 22:22 |
Iemand vodafone en email al werkend? | lakes | Archief | 1 | 12-11-07 20:03 |
|
|