iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Nieuwe iPhones in aantocht! (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/1477-nieuwe-iphones-aantocht.html)

sjowol 26-10-07 20:11

Nieuwe iPhones in aantocht!
 
2 Bijlage(n)
Nu met de release van OSX Leopard dact ik "kom laat ik daar eens naar gaan kijken" dus ik heb een Leopard gescoord en ben het fylesystem ingedoken. Natuurlijk heeft Leopard een heleboel leuke goodies maar het mooiste vond ik nog wel dat ze blijkbaar wat files "vergeten" zijn te deleten...
als je goed zoekt kom je een mapje tegen dat futProdAds heet, ik vond het een rare naam maar na openen zie ik dat dat duidelijk staat voor future product ads. jawel, recllame voor nieuwe Apple producten :D
in dit mapje vond ik de volgende 2 plaatjes, zou het gewoon een grap van de developers zijn of zou het echt?

Adriaan 26-10-07 20:25

Aangezien de iPhone nano te klein zou zijn om ook maar een toets in te kunnen drukken en de iPhone shuffle een ding is met totaal geen functie, denk ik dat het een grap is ;).
Toch knap dat je dat gevonden hebt via Leopard

Dylan 26-10-07 21:02

1000% een grapje, ik ben trouwens ook bezig met de (eindelijke) legitieme versie :P van leopard aan het installeren.. :)

Stiruam 27-10-07 19:26

Logies en ze zijn egt niet zo vreemd om er dan meteen nano en shuffle van te maken:D

Robbor 28-10-07 07:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Adriaan (Bericht 10272)
Aangezien de iPhone nano te klein zou zijn om ook maar een toets in te kunnen drukken en de iPhone shuffle een ding is met totaal geen functie, denk ik dat het een grap is ;).
Toch knap dat je dat gevonden hebt via Leopard

Ho ho, die shuffle is wel degelijk handig! Als je een keer niet weet wie te bellen druk je de toets in en belt hij een willekeurig contact die je via je Mac erop hebt gezet. Altijd een verrassing!!!

:D

sjowol 31-10-07 23:43

oh ja.. wel mooi gefotosjopt he? zag ook op de site dat ik niet de enige ben (alhoewel dat een chinese neppert is denk ik :P)

david007 02-11-07 13:44

hahahaha dit is zooo mooi en zker die shuffle XD

Peter 02-11-07 17:30

ik vind de iPhone soms al te klein - lees dun- om goed te kunnen smsen met je duim terwijl je hem in dezelfde hand vasthoudt. Voor mij moet hij dus niet kleiner worden

zelfweten 03-11-07 21:31

Mooie HOAX dit... :)

gise 04-11-07 16:02

hahah die shuffle! call random people, geweldig :D

sjowol 04-11-07 16:06

ja, ik probeerde een goeie catchfrase te vindden :P
maar achteraf maakt het natuurlijk meer sense om hem "entirely voice activated" te maken ofzo... dat zou nog best moeten kunnen werken.

Adriaan 05-11-07 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter (Bericht 12212)
ik vind de iPhone soms al te klein - lees dun- om goed te kunnen smsen met je duim terwijl je hem in dezelfde hand vasthoudt. Voor mij moet hij dus niet kleiner worden

Dan heb je de iPod touch nog niet in je handen gehad! Die is nog twee keer zo dun als de iPhone....:p

Keanu94 23-11-07 14:53

Hey ik kan dat mapje niet vinden hoor?! :confused:
Leopard tog? Als je dit leest kun je dan aub laten zien (of laten lezen)
Hoe ik die vinden kan?

Tnx

sjowol 23-11-07 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Keanu94 (Bericht 18945)
Hey ik kan dat mapje niet vinden hoor?! :confused:
Leopard tog? Als je dit leest kun je dan aub laten zien (of laten lezen)
Hoe ik die vinden kan?
Tnx

uuuhm het was een grapje (als je me gevolgd hat had je kunnen weten dat ik een vervent windhoos user ben, geen apple bagger op mijn bureau!) maar ik ben wel goed met fotosjop! :D

pspklant 23-11-07 16:08

Dit is een héle mooie fotoshop, echt waar!:).

Greetz!

sjowol 23-11-07 16:11

ghehehe thnx!
tsja het is een (klein) deel van mijn werk :p

Keanu94 23-11-07 18:39

Hmmm.
Ik zag weeel op de foto dat het toch echt gephotoshopt was
(daarom dacht ik ook dat het een grapje was van apple) Maar,
Ja je hebt me in de maling genomen!
Maar ik kan ook goed fotoshoppen en ik ben pas 13.

sjowol 23-11-07 19:34

goedzo, vooral blijven oefenen! en als je dat leuk vind kijk dan eens naar wat 3d pakketjes da's pas echt leuk (3dstudio max / maya/ xsi zijn mooie om mee te beginnen of houdini voor het echt leuke werk! :P)

Keanu94 23-11-07 20:07

Bedankt voor de tip
Ik ga meteen aan de slag!

jetgadget 08-01-08 21:13

jawel ze komen er aannn....:D



http://www.informationarchitects.jp/...1/iphone_c.png


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:50.