//

Welke AnySIM: 1.1 of 1.1p (patched by Elite team)

Welke AnySIM: 1.1 of 1.1p (patched by Elite team) discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net mijn virgin 1.0.2 naar 1.1.1 geupdate en geactiveerd met CARNAVAL (ging perfect!). Nu wil ik hem unlocken, alleen weet ik niet welke ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-10-07, 13:23
MP3-junky's schermafbeelding
MP3-junky MP3-junky is offline
• iOS 3.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 169
Standaard Welke AnySIM: 1.1 of 1.1p (patched by Elite team)

Ik heb net mijn virgin 1.0.2 naar 1.1.1 geupdate en geactiveerd met CARNAVAL (ging perfect!).

Nu wil ik hem unlocken, alleen weet ik niet welke versie: De originele van Dev Team (Anysim 1.1 of 1.1p)?
1.1p is door het elite team "patched against the counter BUG". Volgens het Elite team zit er een "bug" in de originele versie, waardoor de unlockcounter omhoog gaat.

Volgens mij spreekt het Dev team dit tegen, maar echt duidelijkheid krijg ik hier niet over.

Welke versie is, met het oog op toekomstige (apple) updates, (en eventueel terugdraaien van de unlock) het verstandigst om te gebruiken?

(Het Elite team heeft ons aan de virginizer geholpen, het Dev team heeft de 1.1 unlock verzorgd)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone dev en elite team weer bij elkaar MacFoxx Chat en geruchten 14 18-02-08 18:34
Revirginizer van iPhone Elite Team is beschikbaar cybernation Unlock [archief] 114 04-11-07 16:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:39.