//

iPhone zakelijk bij T-Mobile

iPhone zakelijk bij T-Mobile discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Onderstaande informatie kregen we toegestuurd via het contactformulier. De persoon wil niet met naam genoemd worden, vandaar dat we er niet zoveel mee kunnen op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-06-08, 14:44
Gonny's schermafbeelding
Gonny Gonny is offline
Administrator
• iOS 4.0.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 31
Stuur een bericht via MSN naar Gonny
Standaard iPhone zakelijk bij T-Mobile

Onderstaande informatie kregen we toegestuurd via het contactformulier. De persoon wil niet met naam genoemd worden, vandaar dat we er niet zoveel mee kunnen op de frontpage. Toch bevat het wel wat interessante informatie:

Citaat:
Waarschijnlijk weten jullie dit al maar tijdens een meeting gisteren bij t-mobile is er geroepen dat de Iphone zakelijk alleen te verkopen is met een zakelijk optimaal voor 2 jr.
Ook heeft t-mobile minimaal 1 jr de rechten om exclusief de Iphone te mogen leveren, er werd niet verteld hoe lang ze dit contract hadden maar er werd wel losgelaten minimaal 1 jr...
Verder werd er verteld dat de Iphone niet los is te verkrijgen alleen ic.m.een 2 jarig abonnement.
Momenteel wordt er wel gekeken naar mogelijkheden voor mensen die al een t-mobile contract hebben om die aan een Iphone te helpen.

Kortom zonder t-mobile zal er geen NL Iphone kunnen worden aangeschaft voorlopig over particuliere contracte heb ik geen informatie.
Wel vertelde T-Mobile dat de Iphone in het begein schaars zal zijn en de wachtijden op kunnen lopen tot 8 weken!!

Deze informatie heb ik gehoord van een collega die gisteren in gesprek was met t-mobile tijdens een Meeting.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-06-08, 14:48
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Mja. Niet echt iets schokkends toch? Hooguit het feit dat wellicht na 1 jaar de exclusiviteitsdeal van T-Mobile vervalt.
  #3  
Oud 28-06-08, 11:15
jonathan's schermafbeelding
jonathan jonathan is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 251
Standaard

Inderdaad niet speciaal (vind ik).
  #4  
Oud 28-06-08, 11:49
PLAGU3LORD's schermafbeelding
PLAGU3LORD PLAGU3LORD is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: San Francisco
Berichten: 18
Standaard

Die wachttijden zullen wel meevallen. Als je kijkt naar de wachttijden in de VS van een jaar geleden, dus bij de lancering van de eerste iphone, dan zie je dat de wachttijden ongeveer een week bedroegen. Bovendien was de iPhone vrijwel nergens de eerste dag uitverkocht, dit gebeurde pas zes dagen later, landelijk gezien, op 5 juli. Een dag later berichtte 43% van de winkels alweer dat ze nieuwe voorraad hadden binnen gekregen, een week na de eerste bevoorrading. Apple staat er om bekend om snel nieuwe voorraad te kunnen leveren, acht weken wachttijd is voorraad Apple onacceptabel.

__________________
WHY SO SERIOUS
  #5  
Oud 28-06-08, 16:59
niels1981's schermafbeelding
niels1981 niels1981 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dronten,Flevoland
Berichten: 297
Standaard

haha, ik had net iemand van Vodafone aan de lijn.
Mijn contract heb ik opgezegd ivm de iphone en evnetuele overstap naar tmobile.
Zij beweerde net dat ze in haar systeem moet aanvinken wie er een iphone wil en zij beweerde ook dat vanaf september de iphone ook bij vodafone gaat komen.
Ben heeeeeeeeeel benieuwd.
__________________
Enjoy every day, buy an Apple Iphone!
  #6  
Oud 28-06-08, 22:34
Gonny's schermafbeelding
Gonny Gonny is offline
Administrator
• iOS 4.0.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 31
Stuur een bericht via MSN naar Gonny
Standaard

Ik heb nog een aantal andere waarnemingen van verslaggevers uit het veld:

Citaat:
ik heb zo juist T-Mobile gebeld om te vragen als ik mijn iPhone 3G kan voor bestellen.

mij wordt verteld dat eerst alle T-Mobile gebruikers voorang krijgen op het kopen van de eerste lading iPhones en aangezien de oplagen zo laag is betekend dit dus dat alle andere mensen moeten wachten tot zo'n eind augustus begin septemeber wanneer de voledige vooraad beschikbaar woord voor ieder ander
en:

Citaat:
Ik kreeg vanmiddag een voicemail van een medewerker van de plaatselijke T-Mobile Shop te Enschede, waar ik daags na de WWDC keynote een reservering had geplaatst voor een 16GB iPhone (ik stond als derde op de lijst). De boodschap was dat door T-Mobile landelijk is besloten geen reserveringen te honoreren en vanaf heden ook geen nieuwe reserveringen meer aan te nemen. Wel zal er een event zijn op 11 juli waarover zij nog contact met mij zullen opnemen. Dat zal ongetwijfeld een drukte van jewelste worden.
en deze:

Citaat:
Voor wat het waard is; ik ben gister naar de belcompany geweest en heb natuurlijk gevraagd naar de iphone. Ik kon hem hier al reserver met en hier komt ie OF ZONDER abbo van T-mobile. Hij zou dan rond de 500 a 600 € gaan kosten. Ik praat dan over de 8 gb versie. Ik moest wel snel zijn want elke belcompany kreeg er maar een paar en er stonden al reserveringen.
  #7  
Oud 29-06-08, 14:49
PLAGU3LORD's schermafbeelding
PLAGU3LORD PLAGU3LORD is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: San Francisco
Berichten: 18
Standaard

Die eerste waarneming in natuurlijk complete onzin. T-Mobile wil juist zoveel mogelijk nieuwe klanten aantrekken met de introductie van de iPhone in Nederland. Als je eerst je eigen mensen voor laat gaan dan zullen er toch een aantal potentiële klanten afhaken. Ten tweede heb ik nog eens navraag gedaan over de voorraden en levertijden van de iPhone. Apple zal wekelijks nieuwe voorraden leveren aan de shops, de voorraden voor de lancering van 11 juli zullen naar verwachting pas na een dag of drie/vier opraken. Apple zal er voor zorgen dat er een constante stroom van goederen is, ook tussen de T-Mobile shops onderling. Verder zullen er naar verwachting bij de lancering 3 miljoen iPhones beschikbaar zijn voor de 20 landen. Als ik jullie was zou ik me niet zorgen maken over de voorraden. Laat dat maar aan Apple over.
__________________
WHY SO SERIOUS
  #8  
Oud 29-06-08, 15:03
Gonny's schermafbeelding
Gonny Gonny is offline
Administrator
• iOS 4.0.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 31
Stuur een bericht via MSN naar Gonny
Standaard

Het is weer dezelfde FUD als vorig jaar: iedereen in de rij om een iPhone te kopen en een dag later loop je zonder wachttijden naar binnen en heb je in 5 minuten een iPhone gekocht.
  #9  
Oud 29-06-08, 15:31
PLAGU3LORD's schermafbeelding
PLAGU3LORD PLAGU3LORD is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: San Francisco
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gonny Bekijk bericht
Het is weer dezelfde FUD als vorig jaar: iedereen in de rij om een iPhone te kopen en een dag later loop je zonder wachttijden naar binnen en heb je in 5 minuten een iPhone gekocht.
Inderdaad, ik ben vorig jaar na mijn werk een Apple store binnengelopen in San Francisco en binnen een kwartiertje kwam ik bellend de winkel uit. Niets geen lange wachtrijen en histerie.
__________________
WHY SO SERIOUS
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Klantenservice zakelijk T-Mobile Juan-Paolo Odido (T-Mobile) 5 25-09-10 09:14
Iphone 4 zakelijk en met korte wachttijd bij een grote leverancier? jorries Overige providers Nederland 4 16-09-10 12:45
T-mobile zakelijk? Echt niet uomo Odido (T-Mobile) 24 30-07-09 21:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:53.