//

Apple test iPhones met fysiek keyboard

Apple test iPhones met fysiek keyboard discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgens the register zou Apple momenteel tests uitvoeren met een iPhone prototype met uitschuifbaar keyboard. Hoewel Jobs altijd zijn afkeer van dergelijke toestellen heeft voorgehouden, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-07-08, 13:52
Bartje's schermafbeelding
Bartje Bartje is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: De Stille Kempen
Berichten: 109
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Bartje
Standaard Apple test iPhones met fysiek keyboard

Volgens the register zou Apple momenteel tests uitvoeren met een iPhone prototype met uitschuifbaar keyboard.

Hoewel Jobs altijd zijn afkeer van dergelijke toestellen heeft voorgehouden, zou Apple toch een en ander aan het onderzoeken zijn om zo nog meer greep te krijgen op de zakelijke markt waar dergelijke toestellen nog steeds de standaard uitmaken.

Uiteraard is dit geen garantie dat er ook daadwerkelijk dergelijk type iPhones komen in de toekomst…
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-07-08, 23:40
zwaan's schermafbeelding
zwaan zwaan is offline
• iOS 4.3.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Raalte
Berichten: 342
Standaard

Ik geloof er geen bal van. Een van de dingen waar Steve juist op heeft gehamerd bij de keynote over de presentatie van de iPhone was juist het adaptieve toetsenbord. Ik kan me niet voorstellen dat ze hier vanaf gaan zien.
__________________
Marc.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:41.