//

Exclusiviteit van T-Mobile slechts voor 3 maanden???

Exclusiviteit van T-Mobile slechts voor 3 maanden??? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vind het zo'n moeilijke keuze. De iPhone vind ik echt ronduit geweldig, maar ik heb zo'n grote twijfels bij T-mobile. Het is onwijs irritant ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 30-09-08, 17:07
michieltjee michieltjee is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik vind het zo'n moeilijke keuze. De iPhone vind ik echt ronduit geweldig, maar ik heb zo'n grote twijfels bij T-mobile. Het is onwijs irritant dat ik het niet kan testen buiten de applestore! Argh!!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 30-09-08, 17:45
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michieltjee Bekijk bericht
Ik vind het zo'n moeilijke keuze. De iPhone vind ik echt ronduit geweldig, maar ik heb zo'n grote twijfels bij T-mobile. Het is onwijs irritant dat ik het niet kan testen buiten de applestore! Argh!!
Kijk eens in je omgeving, zijn daar mensen die met T-Mobile bellen? Misschien ook nog die 3G gebruiken op een ander toestel? Zo ja, wat zijn hun ervaringen? Goed? Onmiddellijk naar de shop!
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #23  
Oud 30-09-08, 17:50
michieltjee michieltjee is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik ken niemand die met T-mobile belt.

Er was toch iets van een hardware fout in de iPhone die ervoor zorgde dat de 3G ontvangst "slecht" was? Dat betekent dus dat 3G wel ok is maar dat er iets fout is aan de iPhone...

Pffff wat een beslissing, je zit er wel 2 jaar aan vast! Waarom hebben jullie hier niet over zitten dubben? Heeft iemand naders ervaringen met dit "probleem"?
  #24  
Oud 30-09-08, 18:02
iGregor's schermafbeelding
iGregor iGregor is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Zutphen
Berichten: 132
Stuur een bericht via MSN naar iGregor
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michieltjee Bekijk bericht
Ik ken niemand die met T-mobile belt.

Er was toch iets van een hardware fout in de iPhone die ervoor zorgde dat de 3G ontvangst "slecht" was? Dat betekent dus dat 3G wel ok is maar dat er iets fout is aan de iPhone...

Pffff wat een beslissing, je zit er wel 2 jaar aan vast! Waarom hebben jullie hier niet over zitten dubben? Heeft iemand naders ervaringen met dit "probleem"?
Waarschijnlijk ligt het niet aan de telefoon zelf maar aan het netwerk van T Mobile. Je kunt nu ook kiezen voor de vodafone aangezien die niet zo duur is met de iphone 3g de laatste tijd. (Zie de guide de iphoneclub geschreven heeft)
__________________
Werkzaam bij MediaWaaier in Zutphen. Ontwikkeling van iPhone, iPad (en eventueel ook Android) apps.
  #25  
Oud 30-09-08, 22:05
klaverentwee's schermafbeelding
klaverentwee klaverentwee is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 194
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pauliewaulie Bekijk bericht
ik ken iemand van T-mobile en die heeft mij toevertrouwd dat ze een contract met Apple hebben voor 5 jaar!!!

Het zal in elk geval voor een hele lange tijd zijn ja. Dat zie je in alle contracten die apple met derden aangaat.
__________________
"Photography is more than a medium for factual communication of ideas. It's a creative art." (Ansel Adams)
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile 2 maanden geen bereik Kaasschaaf Odido (T-Mobile) 2 11-10-10 19:46
13 maanden nog T-mobile contract. Macfreak038 Archief 2 31-07-09 18:23
Windows: uw account is slechts geldig voor het aanschaffen van iTunes store nederland iWouter Desktop-applicaties 4 04-09-08 21:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:45.