iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Exclusiviteit van T-Mobile slechts voor 3 maanden??? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/15497-exclusiviteit-t-mobile-slechts-voor-3-maanden.html)

joopgij 04-07-08 12:21

Exclusiviteit van T-Mobile slechts voor 3 maanden???
 
Ik had contact met KPN over de opzegging van mijn mobiele abonnenment - hoewel ik dat vermoedelijk gewoon via T-Mobile laat lopen ivm nummerbehoud - en de betreffende dam die ik aan de lijn had beweerde met grote stelligheid dat KPN na 11 oktober ook met een iPhone anbieding gaat komen, omdat de exclusiviteit maar voor 3 maanden zou gelden.

Nou lijkt mij dat een heel sterk verhaal, want dan zou dat toch wel door KPN bekend zijn gemaakt, maar in ieder geval iets voor de rubriek geruchten.

slodo 04-07-08 12:25

dat zou mooi zijn, beetje concurentie voor t-mobile en hebben wij meer keuze

alasno 04-07-08 12:57

hopelijk voor jou, maar ik vrees dat dit een verkoperspraatje is zodat jij niet verandert naar t-mobile

Abu 04-07-08 13:04

Ik heb ook zoiets van mijn broer gehoord, mijn broer werkt bij de media markt, hij was aan het praten met de baas van de telecom afdeling en die zei ook dat de iPhone na 3 maanden ook bij andere providers werd aangeboden

forum.bericht 04-07-08 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abu (Bericht 134683)
Ik heb ook zoiets van mijn broer gehoord, mijn broer werkt bij de media markt, hij was aan het praten met de baas van de telecom afdeling en die zei ook dat de iPhone na 3 maanden ook bij andere providers werd aangeboden

Maar als dat ook alleen met een vast abo is dan schieten de meeste hier niets mee op.

sanvel 08-07-08 10:09

Ook ik heb net mn abo bij Hi opgezegd. Hetzelfde verhaal, na 3 maanden ook Iphone verkoop met abonnementen...Of ik niet wilde wachten enzo..blablabla...

Smiley 08-07-08 10:31

Hebben we niet vorig jaar zomer een heel debacle gehad op europees niveau over koppelverkoop? Als ik die uitkomsten in mijn achterhoofd houd zullen er waarschijnlijk wel meerdere operators de iphone gaan verkopen. Ik denk namelijk niet dat operators op negatieve wijze in het nieuws willen komen, hun status ligt onder de kritische consumenten loep en ik meen ook de "opta" (heet het zo?).

"Elke aandacht (dus ook negatieve) is goede aandacht!" gaat in deze niet op denk ik en marketing geven ze heul veul geld aan uit om zieltjes te winnen...

GS2K1 08-07-08 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sanvel (Bericht 136108)
Ook ik heb net mn abo bij Hi opgezegd. Hetzelfde verhaal, na 3 maanden ook Iphone verkoop met abonnementen...Of ik niet wilde wachten enzo..blablabla...

Laat ze je er een brief over sturen...
Als ze dat doen zullen ze je gewoon over 3 maanden een iPhone moeten leveren ;)

bassliner 08-07-08 12:35

Ik heb gister nog contact gehad met KPN mbt opzegging van mijn abb, helaas is het voor mij niet mogelijk om mijn huidige nummer mee te nemen naar T-mobile.
Om toch het nummer te behouden kan ik het opzeggen en laten omzetten naar een prepaid nr.
Veder nix gehoord over een Iphone in the next 3 months bij KPN. Gezien de huidige prijzen bij T-mobile zou een exclusiviteit van slechts 3 maanden straks een prijzenoorlog voor de iPhone betekenen en Apple zou dit niet toelaten.

nog 3 nachtjes slapen :P

Common.Sense 08-07-08 13:08

waarom kan je je nummer niet meenemen?

bassliner 08-07-08 14:07

heb mijn abb in april verlengd 15 eu pm en het eerste half jaar gratis. Als ik mijn abb afkoop dan verdwijnt me nummer, dus kan ik hem ook niet mee nemen. En mijn nummer nu over laten nemen door T-mobile kan nu nog niet. :s
Ook gaf die gast bij KPN aan dat ze bij T-mobile altijd erg moeilijk doen mbt overname van een nummer.
Ben nu dus gedwongen om een nieuw nr bij T-mobile te nemen, gelukkig maakt een 16 gig iPhone alles goed :P

vanilla 08-07-08 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bassliner (Bericht 136225)
heb mijn abb in april verlengd 15 eu pm en het eerste half jaar gratis. Als ik mijn abb afkoop dan verdwijnt me nummer, dus kan ik hem ook niet mee nemen. En mijn nummer nu over laten nemen door T-mobile kan nu nog niet. :s
Ook gaf die gast bij KPN aan dat ze bij T-mobile altijd erg moeilijk doen mbt overname van een nummer.
Ben nu dus gedwongen om een nieuw nr bij T-mobile te nemen, gelukkig maakt een 16 gig iPhone alles goed :P

Wil niet lullig zijn maar als jij je abo afkoopt bij KPN met eind datum 15 augustus. Je neemt een nieuw contract bij t-mobile en je stuurt alle papieren 1 augustus op voor nummerbehoud naar T-Mobile met daarin de einddatum 15 augustus dan moet het gewoon lukken!

(datums als voorbeeld.. houd er rekening mee dat providers 10 werkdagen doen voor nummerbehoud)

bassliner 08-07-08 17:05

@ Vanilla,

Geef niet hoor.
Maar ook als ik mijn abb afkoop dan heb ik opzegtermijn van 3 maanden. Mijn nummer komt pas per okt vrij. Dus wanneer ik per de 11e over een iPhone wil beschikken moet ik een nieuw nummer nemen en kan ik eventueel (als mogelijk bij T-mobile) per okt mijn nummer laten omzetten.

vanilla 08-07-08 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bassliner (Bericht 136335)
@ Vanilla,

Geef niet hoor.
Maar ook als ik mijn abb afkoop dan heb ik opzegtermijn van 3 maanden. Mijn nummer komt pas per okt vrij. Dus wanneer ik per de 11e over een iPhone wil beschikken moet ik een nieuw nummer nemen en kan ik eventueel (als mogelijk bij T-mobile) per okt mijn nummer laten omzetten.

Weet je zeker dat je niet per een bepaalde datum kan opzeggen?

bassliner 08-07-08 18:18

jep,)
heb voor de zekerheid nog even gebeld ;)

SneakerStyle 08-07-08 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joopgij (Bericht 134665)
Ik had contact met KPN over de opzegging van mijn mobiele abonnenment - hoewel ik dat vermoedelijk gewoon via T-Mobile laat lopen ivm nummerbehoud - en de betreffende dam die ik aan de lijn had beweerde met grote stelligheid dat KPN na 11 oktober ook met een iPhone anbieding gaat komen, omdat de exclusiviteit maar voor 3 maanden zou gelden.

Nou lijkt mij dat een heel sterk verhaal, want dan zou dat toch wel door KPN bekend zijn gemaakt, maar in ieder geval iets voor de rubriek geruchten.

Dit is enkel een strategie van KPN om klanten te behouden. Zij krijgen de iphone niet, ze willen niet hebben dat klanten gaan lopen

Vassili 06-09-08 08:47

het blijven toch verkopers die mensen van kpn

iMick 09-09-08 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vassili (Bericht 184852)
het blijven toch verkopers die mensen van kpn

Ja, niet alleen KPN bij vodafone zeiden ze tegen mij dat je de iphone 3G kon unlocken,
maar wist toen al dat dit niet zo makkelijk zou woorden :p

pauliewaulie 29-09-08 12:33

ik ken iemand van T-mobile en die heeft mij toevertrouwd dat ze een contract met Apple hebben voor 5 jaar!!!

johnwalter 30-09-08 08:47

Ik kan er echt niet mee zitten .................... denk ik :rolleyes:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:34.