//

Exclusiviteit van T-Mobile slechts voor 3 maanden???

Exclusiviteit van T-Mobile slechts voor 3 maanden??? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had contact met KPN over de opzegging van mijn mobiele abonnenment - hoewel ik dat vermoedelijk gewoon via T-Mobile laat lopen ivm nummerbehoud - ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-07-08, 12:21
joopgij joopgij is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 30
Stuur een bericht via Yahoo naar joopgij
Standaard Exclusiviteit van T-Mobile slechts voor 3 maanden???

Ik had contact met KPN over de opzegging van mijn mobiele abonnenment - hoewel ik dat vermoedelijk gewoon via T-Mobile laat lopen ivm nummerbehoud - en de betreffende dam die ik aan de lijn had beweerde met grote stelligheid dat KPN na 11 oktober ook met een iPhone anbieding gaat komen, omdat de exclusiviteit maar voor 3 maanden zou gelden.

Nou lijkt mij dat een heel sterk verhaal, want dan zou dat toch wel door KPN bekend zijn gemaakt, maar in ieder geval iets voor de rubriek geruchten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-07-08, 12:25
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

dat zou mooi zijn, beetje concurentie voor t-mobile en hebben wij meer keuze
  #3  
Oud 04-07-08, 12:57
alasno alasno is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 12
Standaard

hopelijk voor jou, maar ik vrees dat dit een verkoperspraatje is zodat jij niet verandert naar t-mobile
  #4  
Oud 04-07-08, 13:04
Abu's schermafbeelding
Abu Abu is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 289
Standaard

Ik heb ook zoiets van mijn broer gehoord, mijn broer werkt bij de media markt, hij was aan het praten met de baas van de telecom afdeling en die zei ook dat de iPhone na 3 maanden ook bij andere providers werd aangeboden
  #5  
Oud 04-07-08, 14:40
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abu Bekijk bericht
Ik heb ook zoiets van mijn broer gehoord, mijn broer werkt bij de media markt, hij was aan het praten met de baas van de telecom afdeling en die zei ook dat de iPhone na 3 maanden ook bij andere providers werd aangeboden
Maar als dat ook alleen met een vast abo is dan schieten de meeste hier niets mee op.
  #6  
Oud 08-07-08, 10:09
sanvel sanvel is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Ellewoutsdijk
Berichten: 1
Standaard

Ook ik heb net mn abo bij Hi opgezegd. Hetzelfde verhaal, na 3 maanden ook Iphone verkoop met abonnementen...Of ik niet wilde wachten enzo..blablabla...
  #7  
Oud 08-07-08, 10:31
Smiley's schermafbeelding
Smiley Smiley is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 26
Standaard

Hebben we niet vorig jaar zomer een heel debacle gehad op europees niveau over koppelverkoop? Als ik die uitkomsten in mijn achterhoofd houd zullen er waarschijnlijk wel meerdere operators de iphone gaan verkopen. Ik denk namelijk niet dat operators op negatieve wijze in het nieuws willen komen, hun status ligt onder de kritische consumenten loep en ik meen ook de "opta" (heet het zo?).

"Elke aandacht (dus ook negatieve) is goede aandacht!" gaat in deze niet op denk ik en marketing geven ze heul veul geld aan uit om zieltjes te winnen...
__________________
Stof tot nadenken: "iedereen wil oud worden maar niemand wil oud zijn en er zeker niet oud uit zien..."

Laatst gewijzigd door Smiley; 08-07-08 om 10:35.
  #8  
Oud 08-07-08, 10:33
GS2K1 GS2K1 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sanvel Bekijk bericht
Ook ik heb net mn abo bij Hi opgezegd. Hetzelfde verhaal, na 3 maanden ook Iphone verkoop met abonnementen...Of ik niet wilde wachten enzo..blablabla...
Laat ze je er een brief over sturen...
Als ze dat doen zullen ze je gewoon over 3 maanden een iPhone moeten leveren
  #9  
Oud 08-07-08, 12:35
bassliner bassliner is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 13
Standaard

Ik heb gister nog contact gehad met KPN mbt opzegging van mijn abb, helaas is het voor mij niet mogelijk om mijn huidige nummer mee te nemen naar T-mobile.
Om toch het nummer te behouden kan ik het opzeggen en laten omzetten naar een prepaid nr.
Veder nix gehoord over een Iphone in the next 3 months bij KPN. Gezien de huidige prijzen bij T-mobile zou een exclusiviteit van slechts 3 maanden straks een prijzenoorlog voor de iPhone betekenen en Apple zou dit niet toelaten.

nog 3 nachtjes slapen
  #10  
Oud 08-07-08, 13:08
Common.Sense's schermafbeelding
Common.Sense Common.Sense is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: de flevopolder
Berichten: 246
Standaard

waarom kan je je nummer niet meenemen?
  #11  
Oud 08-07-08, 14:07
bassliner bassliner is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 13
Standaard

heb mijn abb in april verlengd 15 eu pm en het eerste half jaar gratis. Als ik mijn abb afkoop dan verdwijnt me nummer, dus kan ik hem ook niet mee nemen. En mijn nummer nu over laten nemen door T-mobile kan nu nog niet. :s
Ook gaf die gast bij KPN aan dat ze bij T-mobile altijd erg moeilijk doen mbt overname van een nummer.
Ben nu dus gedwongen om een nieuw nr bij T-mobile te nemen, gelukkig maakt een 16 gig iPhone alles goed
  #12  
Oud 08-07-08, 15:51
vanilla vanilla is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 158
Stuur een bericht via MSN naar vanilla
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bassliner Bekijk bericht
heb mijn abb in april verlengd 15 eu pm en het eerste half jaar gratis. Als ik mijn abb afkoop dan verdwijnt me nummer, dus kan ik hem ook niet mee nemen. En mijn nummer nu over laten nemen door T-mobile kan nu nog niet. :s
Ook gaf die gast bij KPN aan dat ze bij T-mobile altijd erg moeilijk doen mbt overname van een nummer.
Ben nu dus gedwongen om een nieuw nr bij T-mobile te nemen, gelukkig maakt een 16 gig iPhone alles goed
Wil niet lullig zijn maar als jij je abo afkoopt bij KPN met eind datum 15 augustus. Je neemt een nieuw contract bij t-mobile en je stuurt alle papieren 1 augustus op voor nummerbehoud naar T-Mobile met daarin de einddatum 15 augustus dan moet het gewoon lukken!

(datums als voorbeeld.. houd er rekening mee dat providers 10 werkdagen doen voor nummerbehoud)
  #13  
Oud 08-07-08, 17:05
bassliner bassliner is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 13
Standaard

@ Vanilla,

Geef niet hoor.
Maar ook als ik mijn abb afkoop dan heb ik opzegtermijn van 3 maanden. Mijn nummer komt pas per okt vrij. Dus wanneer ik per de 11e over een iPhone wil beschikken moet ik een nieuw nummer nemen en kan ik eventueel (als mogelijk bij T-mobile) per okt mijn nummer laten omzetten.
  #14  
Oud 08-07-08, 18:12
vanilla vanilla is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 158
Stuur een bericht via MSN naar vanilla
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bassliner Bekijk bericht
@ Vanilla,

Geef niet hoor.
Maar ook als ik mijn abb afkoop dan heb ik opzegtermijn van 3 maanden. Mijn nummer komt pas per okt vrij. Dus wanneer ik per de 11e over een iPhone wil beschikken moet ik een nieuw nummer nemen en kan ik eventueel (als mogelijk bij T-mobile) per okt mijn nummer laten omzetten.
Weet je zeker dat je niet per een bepaalde datum kan opzeggen?
  #15  
Oud 08-07-08, 18:18
bassliner bassliner is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 13
Standaard

jep,)
heb voor de zekerheid nog even gebeld
  #16  
Oud 08-07-08, 18:45
SneakerStyle SneakerStyle is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joopgij Bekijk bericht
Ik had contact met KPN over de opzegging van mijn mobiele abonnenment - hoewel ik dat vermoedelijk gewoon via T-Mobile laat lopen ivm nummerbehoud - en de betreffende dam die ik aan de lijn had beweerde met grote stelligheid dat KPN na 11 oktober ook met een iPhone anbieding gaat komen, omdat de exclusiviteit maar voor 3 maanden zou gelden.

Nou lijkt mij dat een heel sterk verhaal, want dan zou dat toch wel door KPN bekend zijn gemaakt, maar in ieder geval iets voor de rubriek geruchten.
Dit is enkel een strategie van KPN om klanten te behouden. Zij krijgen de iphone niet, ze willen niet hebben dat klanten gaan lopen
  #17  
Oud 06-09-08, 08:47
Vassili's schermafbeelding
Vassili Vassili is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 193
Standaard

het blijven toch verkopers die mensen van kpn
  #18  
Oud 09-09-08, 20:15
iMick's schermafbeelding
iMick iMick is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vassili Bekijk bericht
het blijven toch verkopers die mensen van kpn
Ja, niet alleen KPN bij vodafone zeiden ze tegen mij dat je de iphone 3G kon unlocken,
maar wist toen al dat dit niet zo makkelijk zou woorden

Laatst gewijzigd door iMick; 09-09-08 om 20:37.
  #19  
Oud 29-09-08, 12:33
pauliewaulie pauliewaulie is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard

ik ken iemand van T-mobile en die heeft mij toevertrouwd dat ze een contract met Apple hebben voor 5 jaar!!!
  #20  
Oud 30-09-08, 08:47
johnwalter's schermafbeelding
johnwalter johnwalter is offline
• iOS 8.2
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 444
Standaard

Ik kan er echt niet mee zitten .................... denk ik
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile 2 maanden geen bereik Kaasschaaf Odido (T-Mobile) 2 11-10-10 19:46
13 maanden nog T-mobile contract. Macfreak038 Archief 2 31-07-09 18:23
Windows: uw account is slechts geldig voor het aanschaffen van iTunes store nederland iWouter Desktop-applicaties 4 04-09-08 21:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:20.