Werkt franse iphone 3g met belgische pre paid kaart? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu mobistar me serieus ontgoocheld heeft zou ik 17 juli een unlockte iphone willen gaan kopen in Frankrijk,maar werkt deze met een Belgische pre paid ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Nu mobistar me serieus ontgoocheld heeft zou ik 17 juli een unlockte iphone willen gaan kopen in Frankrijk,maar werkt deze met een Belgische pre paid kaart van Mobistar?
|
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Waarschijnlijk zijn deze alleen bruikbaar op Franse providers, dus zal je moeten wachten op een software unlock
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Deze zijn waarschijnlijk op de providers van een land gelocked, dat betekent dat je ze alleen op Franse providers kan gebruiken, maar ik kan er naast zitten. En ik zie helemaal geen nut om een iPhone los voor iets van €600 te kopen, dan kan je net zo goed gewoon een abonnement bij T-Mobile nemen, want dan ben je €800 voor het goedkoopste abonnement + 8GB iPhone kwijt.
|
|
||||
|
||||
![]() Geldt dat hetzelfde met een iPhone uit Zwitserland? Moet zeker ook eerst een software-unlock voor komen, voor dat de Nederlandse SIM het doet?
Nog een vraag: Als het toetsenbord van Zwitserland anders is (wat in Frankrijk ook het geval is) dan kan deze met software goed op de Nederlandse toetsenbord gezet worden? Greetz, Doblie.
|
||||
|
||||
![]() Het is hier al heeeeel vaak aan bod gekomen. We zullen moeten afwachten ....
|
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
|
|
||||
|
||||
![]() hier gaan we dus even een slotje op gooien.. Kristallen bollenwerk doen we hier niet aan
![]()
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
De SIM kaart in deze iPhone wordt niet ondersteund (Pre Paid Proximus) | Mart71 | Archief | 2 | 15-10-09 00:17 |
Iphone Pre paid O2 (UK) | Sjoes | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 28-04-09 22:19 |
Beste pre-paid SIM-kaart voor iPhone | Doblie | Overige providers Nederland | 6 | 07-02-09 18:21 |
iPhone in combinatie met pre-paid T-mobile? | robz88 | T-Mobile | 5 | 24-12-08 00:04 |
Eindeloos internet met een pre-paid SIM | Doblie | Koopinformatie Nederland | 3 | 26-09-08 15:44 |
|
|