Automatisch in/uitschakelen 3g verbinding? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Eerste postje van een potentiele iphone 3g koper. Voor mij is batterijduur heel belangrijk, de batterijduur van de oorspronkelijke iphone leek mij altijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hoi allemaal,
Eerste postje van een potentiele iphone 3g koper. Voor mij is batterijduur heel belangrijk, de batterijduur van de oorspronkelijke iphone leek mij altijd prima (10h / 300h), maar met de 3g verbinding aan is de spreektijd nog maar 5h. Omdat ik persoonlijk niet emails binnen hoef te krijgen de seconde dat ze verstuurd zijn, vroeg ik me af of het niet mogelijk is om een soort timer te zetten op de 3g verbinding, dat ie bv elk kwartier of halfuur checkt of er email is en die erbij zet, een daarna weer uitgaat om batterij te besparen, zodat je niet steeds handmatig de 3g verbinding uit hoeft te zetten. Uiteraard zou het dan helemaal handig zijn als de verbinding dan wel aangaat en -blijft zodra je safari of email opent. Bestaat er zoiets, of denken jullie dat er zoiets kan komen? Of is het te diep in de firmware dat externe developers dit niet kunnen veranderen? |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Er is nog niet echt iets mogelijk omdat de fw er nog niet echt is.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
![]() Het kan iig waarschijnlijk sowieso niet dat het altijd automatisch om de paar minuten je 3g aanzet, email checkt, en 3g weer uit zit. Dit heeft met background processes te maken lijkt mij.
|
||||
|
||||
![]() Zolang we de 3G nog niet in handen hebben, kan er nog niets 'verzonnen' worden over de werking ervan. Tot die tijd gaan dit soort topics gewoon op slot.
![]()
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Automatisch uitschakelen opladen | joppen12 | iPhone algemeen | 9 | 08-12-10 11:27 |
Mogelijk automatisch verbinding via Tethering? | vanbrug | Vodafone | 0 | 04-06-10 15:51 |
Voorkomen dat iPhone automatisch verbinding maakt | Sikorsky55 | iPhone algemeen | 8 | 11-01-10 20:33 |
Wi-Fi verbinding thuis niet automatisch gekozen | Frankie | Archief | 4 | 10-01-08 14:27 |
Wi-Fi verbinding thuis niet automatisch gekozen | Frankie | Archief | 0 | 08-01-08 21:32 |
|
|