//

vraagjes na unlock

vraagjes na unlock discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Heb gisteren mijn iPhone (1.0.2 firmware) unlocked en upgraded naar 1.1.1 door middel van deze tutorial: (Updated) Ultimate guide to unlock any iPhone 1.1.1 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-10-07, 09:45
84425 84425 is offline
• iOS 1.1.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 20
Standaard vraagjes na unlock

Goedemorgen,
Heb gisteren mijn iPhone (1.0.2 firmware) unlocked en upgraded naar 1.1.1 door middel van deze tutorial: (Updated) Ultimate guide to unlock any iPhone 1.1.1 for free — winandmac.com

Nou heb ik een paar vragen.

1. In de tutorial wordt op een gegeven moment aangegeven dat je de "auto-lock" in de "settings" op "never" moet zetten. Ik neem aan dat dat enkel van belang is voor de unlock procedure en dat je m zodra je de telefoon hebt geunlockt weer op een andere instelling kunt zetten (bijv. auto-lock after 1 minute) maar weet dit niet zeker. iemand die het wel zeker weet?

2. het any-sim icoontje staat nog steeds op mijn beginscherm. maakte uit foto's van unlocked telefoons op dat deze er na de unlock normaal gesproken niet meer op stond. kan ik dit icoontje op de een of andere manier verwijderen nu any sim zijn werk heeft gedaan? (bijv any sim uit applicatie folder verwijderen via fugu?)

3. youtube werkt (nog) niet. iemand enig idee hoe ik dat aan het werk kan krijgen?

Alvast bedankt voor de tips!

Jurren
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-10-07, 11:24
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 84425 Bekijk bericht
Goedemorgen,
Heb gisteren mijn iPhone (1.0.2 firmware) unlocked en upgraded naar 1.1.1 door middel van deze tutorial: * (Updated) Ultimate guide to unlock any iPhone 1.1.1 for free*—*winandmac.com

Nou heb ik een paar vragen.

1. In de tutorial wordt op een gegeven moment aangegeven dat je de "auto-lock" in de "settings" op "never" moet zetten. Ik neem aan dat dat enkel van belang is voor de unlock procedure en dat je m zodra je de telefoon hebt geunlockt weer op een andere instelling kunt zetten (bijv. auto-lock after 1 minute) maar weet dit niet zeker. iemand die het wel zeker weet?

2. het any-sim icoontje staat nog steeds op mijn beginscherm. maakte uit foto's van unlocked telefoons op dat deze er na de unlock normaal gesproken niet meer op stond. kan ik dit icoontje op de een of andere manier verwijderen nu any sim zijn werk heeft gedaan? (bijv any sim uit applicatie folder verwijderen via fugu?)

3. youtube werkt (nog) niet. iemand enig idee hoe ik dat aan het werk kan krijgen?

Alvast bedankt voor de tips!

Jurren
1: ja na de unlock mag je deze terug zetten .

2: anysim kan je verwijderen door het te uninstallen in de installer of door hem te verwijderen met winscp in de application map

3:Gewoon data_ark.plist, device_private_key.pem and device_public_key.pem naar /var/root/Library/Lockdown/ kopieren . hier zijn die bestanden te downloaden

FileFactory.com - free file hosting

greetzzz kim
  #3  
Oud 29-10-07, 11:29
Nikos1984's schermafbeelding
Nikos1984 Nikos1984 is offline
• iOS 8.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 135
Standaard

Goedemorgen!

1. Ja dat kan weer gewoon terug gezet worden. Geen enkel probleem.

2. Ja je kan het icoontje gewoon via fugu verwijderen. Hoef je alleen maar naar de volgende locatie te gaan applications/ en daar de map anySIM.app verwijderen. Vervolgens ff rebooten en klaar is kees.

Laatst gewijzigd door Nikos1984; 29-10-07 om 14:05.
  #4  
Oud 29-10-07, 13:43
84425 84425 is offline
• iOS 1.1.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 20
Standaard

thanks! ga het vanavond gelijk proberen
  #5  
Oud 01-11-07, 22:12
84425 84425 is offline
• iOS 1.1.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 20
Standaard

heb youtube aan de praat gekregen, maar anySIM krijg ik er via fugu niet meer vanaf... click het in de map applications/ aan en druk op delete. krijg vervolgens de melding dat delete permanent is, druk op ok en krijg vervolgens melding dat het verwijderen niet is gelukt.
  #6  
Oud 02-11-07, 08:57
84425 84425 is offline
• iOS 1.1.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 20
Standaard

anySIM inmiddels met behulp van Installer verwijderd.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jailbreak en unlock, even wat vraagjes! ChielvanIeperen Jailbreak 5 08-08-10 15:15
iPhone: Kleine vraagjes mbt Jailbreak & Unlock 1g qntr0l Jailbreak 3 24-08-09 14:51
iPhone: vraagjes jhnschts Jailbreak 6 09-05-09 16:13
iPhone 3G, unlock vraagjes. G-SuS Archief 1 19-10-08 00:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:58.