//

icons camere en foto's kwijt

icons camere en foto's kwijt discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb perongeluk met bossprefs de icons van camera en foto's verborgen. ze staan niet eer in mn homescreen. ik heb geprobeerd ze terug te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-07-08, 13:58
boi boi is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 12
Standaard icons camere en foto's kwijt

ik heb perongeluk met bossprefs de icons van camera en foto's verborgen. ze staan niet eer in mn homescreen. ik heb geprobeerd ze terug te zetten maar dat werkte niet. uit wanhoop heb ik bossprefs er maar afgegooid. nu heb ik hem via installer opnieuw gedownload en is hij gelijk geupdate. ik zie de icons nu ook staan in bossprefs onder het kopje hidden. er staat boven dat ik er op moet klikken om ze weer te laten verschijnen. als ik dat doe verdwijnen de icons in het programma maar komen niet terug op mn homescreen, de volgende keer dat ik bossprefs opstart staan ze daar gewoon weeronder het kopje hidden. ik vind het echt niet tof wan zo kan ik geen foto's maken en bekijken. iemand ideeen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: iPhone kwijt: Foto's in reservekopie? edope123 Muziek, foto & video 10 02-08-10 19:50
upgrade naar 4.0, foto's kwijt macfoto Muziek, foto & video 0 02-07-10 14:52
Foto's kwijt. jarnoajax Muziek, foto & video 2 14-05-10 18:59
iPhone: blackra1n - icons kwijt roelante Jailbreak 10 29-10-09 00:04
Foto toestel kwijt!!?? flabberfiets Muziek, foto & video 12 27-12-07 21:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:02.