//

iPhone 3G en XSim Turbosim? Wie gaat het proberen?

iPhone 3G en XSim Turbosim? Wie gaat het proberen? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhoneclub lieden, Ik weet heel goed dat nog niemand hier een antwoord op kan geven, niemand heeft de 3G nog in handen gehad, dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-07-08, 15:09
AlexTemora AlexTemora is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 153
Standaard iPhone 3G en XSim Turbosim? Wie gaat het proberen?

Beste iPhoneclub lieden,

Ik weet heel goed dat nog niemand hier een antwoord op kan geven, niemand heeft de 3G nog in handen gehad, dus niemand heeft het kunnen testen.

Ik ga morgen op vakantie voor twee weken en mis dus - gelukkig - de hele release hype rond dat kreng dat ik moet hebben.

Mijn vraag is simpel, ik zit nog 4 maandjes vast aan Vodafone, en kan dus zodra ik weer terug ben in Nederland direct een winkel binnen lopen en een overstap doen van Vodafone naar T-Mobile (mits op voorraad)

Ik krijg dan gelijk mijn 3G in handen, alleen kan ik er nog helemaal niks mee aangezien mijn T-Mobile abonnement pas ingaat rond eind november.

Ik zou dan dus 4 maanden rondlopen met een hele kekke iPhone Touch 3G. Leuk, maar niet ideaal.

Nu weet ik dat hier genoeg freaks rondlopen die 11 juli hun 2e iPhone in handen krijgen en óók vast nog wel een turbosim hebben rondslingeren.

Nu dus de vraag:

Wie wil voor mij en alle andere in mijn positie testen of de turbosim/xsim werkt met een andere simkaart dan die van T-Mobile?

Als dit werkt kan ik de resterende 3,5 maand Vodafone gewoon mijn 3G gebruiken met mijn Vodafone simkaart, en hoef ik niet nog 3,5 maand mijn 3G iPhone in zijn mooie doos te laten zitten.

Werkt dit namelijk niet dan kan ik nog altijd overwegen om direct een nieuw abonnement af te sluiten bij T-Mobile en gewoon nog 3 maandjes véél te véél dubbel te betalen.

Alvast bedankt, en iedereen alvast heel veel plezier met zijn nieuwe shiny speelgoed!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-07-08, 15:10
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Dit zal zowieso niet werken.
Apple zal wel zo slim geweest zijn om dit te voorkomen.
  #3  
Oud 07-07-08, 15:14
AlexTemora AlexTemora is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 153
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Dit zal zowieso niet werken.
Apple zal wel zo slim geweest zijn om dit te voorkomen.
Dat is een aanname, dus geen feit.

Mijn vraag is ook of iemand het wellicht wil checken, zolang niemand het heeft kunnen controleren, staat het nog geheel open. Een beetje een nutteloze toevoeging aan mijn toch zeer heldere en uitgebreide vraag.

Daarnaast is het ongebruikelijk om een telefoon te simlocken bij een twee jarig abonnement in Nederland. Nu zal dit met de iPhone 3G vast wel anders zijn, maar alsnog, dat is een aanname, geen controleerbaar feit.

Laatst gewijzigd door AlexTemora; 07-07-08 om 15:17. Reden: extra opmerking
  #4  
Oud 07-07-08, 15:31
iMick's schermafbeelding
iMick iMick is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 303
Standaard

Dus de conclusie niemand weet dit totdat het daadwerkelijk
getest is en dan verschijnt het toch overal op het nieuws.
Beetje nuteloze topic dus
  #5  
Oud 07-07-08, 15:36
AlexTemora AlexTemora is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 153
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMick Bekijk bericht
Dus de conclusie niemand weet dit totdat het daadwerkelijk
getest is en dan verschijnt het toch overal op het nieuws.
Beetje nuteloze topic dus
Deze post kun jij plaatsen in élk topic hier op het forum.

Elke vraag gesteld hier op iPhoneclub.nl is waarschijnlijk wel ergens te vinden op het internet.
Ik vraag het juist hier omdat 'wij' toch een kleine iPhone liefhebbende community zijn die elkaar ondersteunt en helpt.

En aangezien dit de enige noemenswaardige iPhone community is in Nederland, lijkt het me logisch dat we elkaar vriendelijk helpen en uit eigen ervaringen kunnen putten en doorgeven aan elkaar.

Het topic is nu nog totaal nutteloos, maar als mensen vrijdag dit kunnen testen, controleren en doorgeven aan elkaar is dat toch een mooi streven?
  #6  
Oud 07-07-08, 17:45
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Zoals ik al veel gezegd hebt op het forum omtrend de 3G zijn deze vragen niet te beantwoorden voordat de 3G te krijgen is.. Op dat moment zijn deze topics wel van belang, dus tot die tijd gaan dit soort topics op slot.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? gserban Odido (T-Mobile) 2 04-08-08 00:16
iPhone 3G: Turbosim en Iphone 3g; Gaat dit werken? auto72195305 Unlock 27 09-07-08 18:16
ben al een maand aan het proberen om validatiecode toegestuurd te krijgen! herk0039 Overige providers Nederland 6 11-12-07 16:07
Wie is er bereid mijn iphone 1.1.2 Oob 4.6 werkend te krijgen dmv een turbosim? grobben Unlock [archief] 7 28-11-07 10:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:13.